خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

قوی ترین آنتی بیوتیک طبیعی جهان

بره موم زنبورعسل که خواص بی نظیری برای سلامتی و درمان بیماری ها دارد، در دنیا بعنوان قوی ترین آنتی بیوتیک طبیعی و در عین حال بدون عوارض شناخته می شود.
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [5,00 | آراء: 5]Loading…

بره موم؛ قوی ترین آنتی بیوتیک طبیعی جهان

بره موم زنبورعسل که در دنیا بعنوان یک آنتی بیوتیک خانگی، طبیعی و بسیار قوی و در عین حال بدون عوارض شناخته می شود و در طی یک دهه گذشته در کانون توجهات شرکت های دارویی، بهداشتی و آرایشی قرار گرفته است. بره موم، ماده ای شبیه موم و از تولیدات زنبورعسل است که غالباً از صمغ و رزین درختان و در فصل سرما تولید می شود. حالت آن خمیری شکل و چسبناک با بوی مطبوع که رنگ آن از سبز تا قهوه ای تیره متغیر است.

عطر و رنگ بره موم در مناطق مختلف متفاوت بوده و خصوصیات آن بستگی به نوع گیاهان موجود در منطقه دارد. در هوای سرد، ترد و شکننده و در هوای گرم، نرم و چسبناک است. برای خرید بره موم اصل در سه حالت قرص بره موم، مخلوط با عسل و خالص پودر شده بصورت کپسول بره موم می توانید از زنبورستان فروردین همین حالا اقدام بفرمایید.

خواص بره موم برای رحم-خواص بره موم برای ریه-خواص قرص بره موم-خواص بره موم در طب اسلامی-خواص بره موم برای پوست-قوی ترین آنتی بیوتیک طبیعی جهان-عسل فروردین
ویدئوهای پیشنهادی
محصولات عسل فروردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.