خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

هر آنچه باید در مورد رویال ژلی بدانید

رویال ژلی چیست؟ رویال ژلی برای چی خوبه؟ با ما همراه باشید تا در این ویدیو با رویال ژل و خواص رویال ژلی آشنا شوید.
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [4,78 | آراء: 9]Loading…

رویال ژلی چیست؟

رویال ژلی ماده ای با رنگ سفید شیری متمایل به زرد کم رنگ می باشد که توسط زنبوران عسل کارگر تولید شده و جهت تغذیه ملکه زنبورعسل بکار می رود. ملکه زنبورعسل دارای طول عمر بیشتر و ظرفیت تولید مثل زیادتر مخصوصاً در مقایسه با زنبورعسل کارگر می باشد. از رویال ژل به عنوان «اکسیر» یا «گوهر گرانبهای» کندو زنبورعسل یاد شده و بسیاری از تحقیقات در حال بررسی ارزش تغذیه ای و اثرات آن بر روی زندگی موجودات هستند.

رویال ژل-خواص رویال ژل-خواص رویال ژلی چیست-رویال ژلی چیست-رویال ژل چیست-عسل فروردین

رویال ژلی برای چی خوبه؟

رویال ژلی زنبورعسل بسیار غنی از مواد معدنی، نیروبخش و کامل برای تقویت قوای جسمی است و از این رو بعنوان غنی ترین ماده بیولوژیک جهان شناخته می شود. رویال ژل، گرده گل، بره موم و عسل خالص محصولاتی کاملاً طبیعی و ارگانیک با خواص مفید بسیار می باشد و مصرف آنها برای تمامی افراد جامعه از هر گروه سنی از ۷ تا ۷۰ ساله (مردان، زنان و کودکان) اکیداً توصیه می گردد.

تولیدات زنبورعسل مخصوصاً ژل سلطنتی با دارا بودن تمامی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن، خواص آنتی بیوتیکی طبیعی و مقابله با انواع عفونت ها، محافظت اندام های آسیب پذیر بدن در مقابل تأثیرات سوء شیمی درمانی و عوارض جانبی برخی روش های درمانی، نشاط جوانی، نیرو، سلامتی و عمری طولانی را برای انسانها به ارمغان می آورد.

خواص رویال ژلی چیست

قوی ترین ماده ضد سرطانی دنیا که در محیط آزمایشگاهی قابلیت تولید ندارد در رویال ژل وجود دارد. این ماده ارزشمند نوعی لیپید است، نام این لیپید (۱۰hydroxy2decenoic-acid) است که بصورت اختصاری به آن “۱۰HDA” هم میگویند. علاوه بر این رویال ژلی با عملکرد عالی در تقویت سیستم ایمنی بدن و بالا بردن قوای دفاعی و ساخت آنتی بادی های منحصر بفرد در روند درمان و بهبود بیمارانی سرطانی نقش عالی را بازی می کند.

همچنین در از بین بردن یا کم کردن عوارض ناشی از دارو ها یا شیمی درمانی و پرتو درمانی در روند این بیماری کمک شایان و قابل توجهی انجام میدهد و به حفظ سلامت و تعادل اندام های حیاتی بیماران مثل کبد و کلیه در طول درمان کمک می کند. رویال ژل به علت دارا بودن مقادیر زیادی از هورمونهای طبیعی، مواد معدنی، ویتامین های B کمپلکس، اسید فولیک و برخی اسیدهای چرب علاوه بر اثرات مفید برروی مغز و سیستم عصبی در کاهش دردهای میگرن، درمان افسردگی، کاهش استرس و بی خوابی های شبانه بسیار مؤثر است.

رویال ژل-خواص رویال ژل-خواص رویال ژلی چیست-رویال ژلی چیست-رویال ژل چیست-رویال ژلی برای چی خوبه-عسل فروردین

در تقویت سیستم ایمنی بدن طی آزمایشات علمی گسترده، خواص رویال ژل ثابت شده است. بناربراین در مقابله با انواع سرطان یک آنتی اکسیدان بسیار نیرومند بوده و در جلوگیری از تشکیل تومور و پیشرفت آن تأثیر شگرفی دارد. هچنین رویال ژلی در بیماران تحت شیمی درمانی از آسیب های احتمالی کبد و کلیه ها جلوگیری می کند. این محصول ارزشمند زنبورعسل طیف بسیار متنوعی از مواد فعال بیولوژیکی دارد که خواص دارویی و درمانی متعددی به آن بخشیده است. به همین دلیل می تواند در تغذيه و درمان انسان مورد استفاده قرار گیرد.

در ضمن این ماده شگفت انگیز در درمان نازایی و ناتوانی جنسی در آقایان و خانم ها، کاهش عوارض در افرادی که شیمی درمانی میشوند (قبل و بعد شیمی درمانی)، کمک به رفع تومور مغزی، سرطان خون، رفع مشکلات معده و تهوع زیاد حتی در افرادی که قادر به خوردن آب میوه هم نبودند، درمان آرتروز و رماتیسم بیشتر در بانوان، درد های مفصلی حتی در کودکان، درمان و پیشگیری از پوکی استخوان مخصوصاً در درمان دیسک کمر نتایج عالی کسب کرده است.

درمان دیابت، رفع گرفتگی رگها و مشکلات قلبی و عروقی، بهبود زخم های شدید در دست و پاها هم زخم پای دیابتی، تقویت عمومی بدن حتی در ورزشکاران حرفه ای، رفع مشکلات و اختلالات رشد در کودکان، کنترل سرطان ها، رفع چین و چروک پوست و سیاهی دور چشم مخصوصاً در بانوان و… از جمله بیشمار خواص رویال ژلی می باشد.

ژل رویال - عسل فروردین
ویدئوهای پیشنهادی
محصولات عسل فروردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *