ژل رویال برای سرطان + طریقه مصرف دارویی آن

چکیده :
یکی از پیشنهادات اساسی برای درمان سرطان ژل رویال می باشد. مصرف ژل رویال برای سرطان باید در دوز مصرفی دقیق و در دوره درمانی کامل انجام شود تا تاثیرگذار و چشمگیر باشد. در ادامه نحوه مصرف ژل رویال برای بیماران سرطانی را خواهیم گفت.
مصرف ژل رویال برای درمان سرطان آیا مفید است و چگونه؟!-عسل فروردین

مصرف ژل رویال برای سرطان

امروزه جایگاه ژل رویال یا شاه انگبین (Royal Jelly) برای درمان سرطان یا بهبود علائم و عوارض ناشی از سرطان به عنوان مکمل در روند درمان این بیماری بر کسی پوشیده نیست و از سال 2000 تا 2020 بیش از 10.000 مقاله ی تحقیقاتی پزشکی در این مورد نوشته شده است.

ما نیز در این مقاله سعی بر این داریم تا به این سوال که ” آیا مصرف ژل رویال برای درمان سرطان مفید است؟ ” پاسخ دهیم. مصرف ژل رویال برای درمان سرطان با توجه به عملکرد ژل رویال در تخریب رادیکال های آزاد و کاهش پراکسیداسیون چربی خون می تواند بسیار موثر باشد. ژل رویال به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی و موثر از سلول های بدن در برابر رادیکال های آزاد و مخرب حفاظت می کند.

تاکنون تاثیرات ژل رویال برای سرطان بواسطه اثر آنتی اکسیدانی ، ضد التهابی و ضد سرطانی که دارد به روی انواع گوناگون سلول های سرطانی آزمایش شده و تاثیرات مثبت و ثابت شده ای را نشان داده است.

مصرف ژل رویال برای سرطان_خواص ژل رویال برای سرطان

از همین رو مصرف ژل رویال برای درمان سرطان شاید یکی از بهترین و بیشترین پیشنهاد هایی باشد که بیماران از افراد با تجربه و یا خانواده های درگیر با این بیماری یا حتی خود پزشکان بصورت مستقیم دریافت می کنند.

با توجه به حساسیت های زیادی که شناخت و درمان بیماری سرطان دارد و با توجه به انواع این بیماری در سراسر جهان، اولین نکته گفتنی ما این است که تغذیه نادرست، خواب ناکافی و شب بیداری و خوردن غذاها و اسنک های آماده و کنسروی بیشترین احتمال ابتلا به سرطان را در افراد ایجاد میکند.

بنابراین مصرف مواد غذایی سالم و دارویی نظیر عسل طبیعی و ژل رویال با توجه به خواص ضد سرطانی و شناخته شده ای که دارند به سلامت شما و پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان و بیماری های عصبی نظیر آلزایمر، ام اس (MS) و ای ال اس (ALS) جلوگیری می کند.

امروزه بر کسی پوشیده نیست که دارو ها یا روش های درمانی برای درمان سرطان دارای عوارض زیاد و گاه پیچیده ای هستند. از ریزش مو تا کاهش اشتها یا تاثیرات منفی شدید روی عملکرد و بافت کبد و کلیه ها تا کاهش وزن بدن و کاهش میل جنسی و ده ها عوارض دیگر. یکی از نکاتی که باعث شده ما قویا رویال ژلی را به این دست بیماران توصیه کنیم مخصوصا به عنوان داروی مکمل یا کمک کننده به روند و سرعت بهبود سرطان، کاهش یا از بین بردن همین عوارض جانبی است.

خواص ژل رویال برای سرطان_درمان سرطان با ژل رویال

علت تاثیرگذاری ژل رویال برای سرطان

رویال ژلی حاوی ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، آنتی اکسیدان ها، اسیدهای چرب، ماده (10HDA) و مواد فعال بیولوژیکی است که برخی مطالعات نشان داده‌اند این ترکیبات می‌توانند خواص ضد سرطانی داشته باشند. ماده (10HDA) به ژل رویال خاصیت ضد سَرطانی بخشیده است. در صورتی که علاقه مند به مطالعه بیشتر در مورد این ماده معجزه انگیز یعنی 10HDA هستید اینجا کلیک کنید.

همچنین از طریق خاصیت ضد فعالیت استروژن این ژل مانع رشد سلول های سَرطانی میشود. همینطور این ماده میتواند سلول های ایمنی را وادار به تولید مواد و عوامل ضد تومور در بدن کند. از جمله این مواد می توان به عامل نکروز دهنده تومور و اینترفرون گاما اشاره کرد.

علاوه بر این ژله رویال انرژی را افزایش داده، اضطراب، کمبود خواب، بالا و پایین بودن خلق، کمبود حافظه را کاهش داده و باعث قوی تر شدن سیستم ایمنی می‌شود. تحقیقات انجام شده در نیویورک نشان می دهد که ژل رویال شامل ترکیبات محرک غدد درمان کننده سیستم تولید مثل هم در زنان و هم در مردان می­‌شود و مانند یک هورمون طبیعی عمل می­‌کند.

خواص ژل رویال برای سرطان

خواص آنتی اکسیدانی ژل رویال: ژله رویال به دلیل داشتن ترکیبات آنتی‌اکسیدانی، می‌تواند از آسیب به سلول‌ها و DNA که منجر به سرطان می‌شود، جلوگیری کند.

اثرات تقویت کننده سیستم ایمنی بدن: برخی از تحقیقات نشان داده‌اند که ژله رویال می‌تواند عملکرد سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد که به بدن کمک می‌کند تا با تومورها مبارزه کند.

مهار رشد سلول‌های سرطانی: مطالعات آزمایشگاهی بر روی حیوانات نشان داده است که برخی از ترکیبات ژل رویال می‌توانند رشد سلول‌های سرطانی را کاهش دهند.

از طرفی کامل بودن و غنای ژل رویال باعث می شود که عملکرد اندام های مختلف با زوال رو به رو نشود و شما دچار فقر مواد معدنی یا برخی ویتامین ها نشوید. در یک مطالعه روی موش ها تاثیرات ژل رویال بر استرس اُکسیداتیو و آسیب سلولی مورد بررسی و تحقیق قرار گرفت. در این مطالعه ژل رویال از طریق وارد کردن مایعات غذایی با لوله به معده به موشها خورانده شد.

تاثیر ژل رویال بر هر دو فاکتور استرس اُکسیداتیو و آسیب سلولی مشخص و موثر بود و گروهی از موش ها که با رویال ژلی تغذیه شده بودند در طول دوره تحقیق، غلظت مواد واکنش پذیر کاهش جدی و چشمگیری داشت. همچنین غلظت نیتریک اسید در نتایج، بهبودِ بسیار مناسبی داشت و بررسی عضلات قلب این گروه از موش ها شرایط و بهبود را نشان میداد.

البته فاکتورهایی زیادی در این مقاله بررسی شده است و در نهایت نتیجه تحقیق و مقایسه گروهی که ژل رویال دریافت کرده است گویای بهبود بیوشیمیایی، هماتولوژیک و بافت شناختی است که همه ی اینها نشان دهنده خاصیت آنتی اکسیدانی قوی و موثر رویال ژل است.

پیشنهاد مطالعه:

تاثیرگذاری و خاصیت ژل رویال برای سرطان

مصرف ژل رویال برای درمان انواع سرطان ها می تواند کاربرد داشته باشد که در ادامه به نمونه هایی از سرطان که با ژل رویال امکان درمان آن ها وجود خواهد داشت را برایتان آورده ایم.

مصرف ژل رویال برای سرطان سینه (Breast Cancer)

ژل رویال یا شاه انگبین خالص ایرانی که از بهترین های نوع خودش در دنیاست و از کیفیت حداقلی بسیار بالایی برخوردار است در جلوگیری یا پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان یا همان سرطان سینه بسیار موثر است. ژل رویال یک مکمل غذایی کامل و طبیعی است و قدرت جذب بسیار بالایی نیز در بدن انسان دارد.

نکته ی بسیار مهم و قابل توجه در مصرف ژل رویال برای سرطان سینه این است که قبل از مصرف با پزشک مشورت شود و مطمئن شوید که بیماری شما وابسته به هورمون یا هورمونی نیست چرا که رویال ژلی سطح استروژن را در بدن افزایش می دهد.

افزایش استروژن در حالت طبیعی بسیار مفید و ارزشمند است و باعث شادابی و پوست خوب و تعادل اعصاب در خانم ها می شود اما در این بیماری ممکن است باعث رشد بیشتر سلولهای سرطانی شود چون فقط یکسری از بیماری های نادر که وابسته به هورمون هستند از استروژن به نوعی تغذیه کرده و بیشتر رشد می کنند.

ژل رویال و گلبول سفید؛ خواص ژل رویال برای سرطان خون

سرطان خون پنجمین سرطان شایع در جهان است و از جمله بیماری هایی است که درصد مرگ و میر بالایی دارد.مصرف ژل رویال برای درمان سرطان با تقویت سیستم ایمنی بدن و بالا بردن قوای دفاعی انجام می شود. 

ژل رویال باعث تولید و تقویت گلبول های سفید در خون می شود. این ماده به خودی خود نیز دارای خاصیت آنتی باکتریایی و آنتی بیوتیکی است و با میکروب ها و باکتری ها مبارزه می کند و فضای رشد و افزایش را به آنها نمی دهد.

گروهی از محققین و متخصصان از سه دانشگاه معتبر کانادایی گرد هم آمده تا روی فعالیت لیپید یا اسید چرب معروف ژل رویال موسوم به 10H2DA یا همان ده_هیدروکسی_دو_دکونوئیک_اسید با تمرکز روی درمان تومورهای مزمن مخصوصا در سرطان خون کار کنند.

این گروه در نهایت گزارش کرده است که ترکیب ژل رویال با سلول های تومور سرطانی قبل از تلقیح کامل منجر به سرکوب رشد لوکومی موش های مورد آزمایش شده است و در نهایت مانع از تشکیل تومورهای بدخیم در این گروه موش ها شده است.

نحوه مصرف ژل رویال برای بیماران سرطانی-درمان سرطان با ژل رویال-

مصرف ژل رویال در زمان شیمی درمانی

شیمی درمانی می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تضعیف کند. مصرف ژل رویال در زمان شیمی درمانی ممکن است به تقویت سیستم ایمنی کمک کرده و از این طریق، عوارض جانبی شیمی درمانی را کاهش دهد. هم چنین برخی از بیماران مبتلا به سرطان در طول درمان احساس خستگی و ضعف می‌کنند. مصرف ژل رویال ممکن است به افزایش انرژی و کاهش خستگی کمک کند.

حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از مصرف ژل رویال در زمان شیمی درمانی با پزشک خود مشورت کنید. پزشک با بررسی وضعیت سلامتی شما و داروهایی که مصرف می‌کنید، می‌تواند بهترین تصمیم را برای شما بگیرد. 

تحقیقات و آزمایشات بالینی نشان می دهد که عسل رویال یا همان رویال ژلی در کاهش اثرات منفی داروی “سیس پلاتین” که در دوره های مخصوص شیمی درمانی استفاده می شود موثر است و در کاهش یا بهبود عوارض ناشی از شیمی درمانی روی پوست و مو بسیار موثر است.

نحوه مصرف ژل رویال برای بیماران سرطانی (روش علمی، درمانی، تجربی)

نکته اول: بهترین روش و طریقه مصرف ژل رویال برای سرطان، مصرف ژل رویال خالص، نه ترکیب ژل رویال با هر چیزی حتی عسل طبیعی می باشد. شما می توانید ژل رویال را بصورت زیر زبانی و با معده خالی (معمولاً صبح‌ها قبل از صبحانه و بصورت ناشتا) مصرف کنید تا جذب آن بهتر باشد. این می‌تواند به عملکرد بهتر سیستم ایمنی بدن کمک کند.

نکته دوم: بهترین زمان مصرف ژل رویال برای سرطان، صبح ها بصورت ناشتا است یعنی سعی کنید ژل رویال را بعنوان اولین چیزی که در روز میل می کنید استفاده کنید و می توانید یک نوبت هم شب ها حداقل دو ساعت قبل خواب میل کنید ولیکن اگر دوز و روش مصرف درست را صبح ها انجام میدهید همان نوبت مصرف برای شما کافی است.

مصرف ژل رویال برای درمان سرطان-درمان سرطان با ژل رویال-

نکته سوم: میزان یا نحوه مصرف ژل رویال برای بیماران سرطانی 3 تا 7 گرم است که دوز مصرف مناسب و تاثیرگذار است و می توانید این مقدار را تا 12 گرم هم افزایش بدهید و در این صورت بهتر است نوبت دوم یا شبانه را هم اضافه کنید و این 12 گرم یا مازاد 7 گرم را در نوبت دوم استفاده کنید.

نکته چهارم: مدت زمان یا طول دوره مصرف ژل رویال برای سرطان معده و سایر سرطان ها برای این افراد حداقل 40 روزه است ولی بهترین طول دوره 8 هفته است طبق کارهای علمی و مقالاتی که در حوزه پزشکی و درمانی روی بیماری سرطان انجام شده است.

پیشنهاد ویژه فروردین برای درمان سرطان با ژل رویال

ما مصرف ژل رویال سوپر فروردین با میزان اسید چرب (10HDA) 3.3 را به عنوان یکی از بهترین های ایران و جهان با کیفیت بسیار بالا و تولیده بهار مجموعه زنبورستان های فروردین به شما پیشنهاد می دهیم. به امید سلامتی و بهروزی برای تمام مردم ایرانِ جان.

امیدواریم به پاسخ سوال ” آیا مصرف ژل رویال برای سرطان مفید است ” رسیده باشید. شاید مهمترین نکته خاصیت ژل رویال برای سرطان و بهبود و رفع علائم داروها و درمان های مربوط به سرطان باشد که مفصل در مورد آن صحبت کردیم.

سوالات مهم و پر تکرار شما پیرامون سوال " ژل رویال برای سرطان "

برخی مطالعات آزمایشگاهی بر روی حیوانات نشان داده است که ژل رویال ممکن است خواص ضد سرطانی داشته باشد. اما این مطالعات هنوز برای اثبات تاثیر قطعی آن روی انسان کافی نیستند.

سرطان روده، که معمولاً به عنوان سرطان روده بزرگ یا سرطان کولورکتال شناخته می‌شود، نوعی سرطان است که در روده بزرگ (کولون) یا رکتوم رخ می‌دهد. مصرف ژل رویال برای سرطان روده به علت وجود آنتی اکسیدان های قوی در آن، به مبارزه با رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند. رادیکال‌های آزاد می‌توانند به سلول‌ها آسیب برسانند و در ایجاد سرطان نقش داشته باشند.

بهترین طریقه مصرف ژل رویال برای سرطان، مصرف ژل رویال بصورت خالص و بدون افزودنی، حتی ترکیب با عسل طبیعی می باشد. روش صحیح مصرف آن نیز گذاشتن ژل رویال زیر زبان برای جذب سریعتر و کامل‌تر از طریق مخاط دهان است.

بهترین طریقه مصرف ژل رویال برای سرطان معده، مصرف آن به صورت متعادل و با دوز پایین (معمولاً ۱ تا ۲ گرم در روز) توصیه می شود. برای تاثیر بهتر، ژل رویال را زیر زبان قرار دهید و تا چند دقیقه اجازه دهید تا از طریق مخاط دهان جذب شود.

میزان مصرف ژل رویال عسل برای سطان 3 تا 7 گرم در طول روز است و می توانید این مقدار را تا 12 گرم هم افزایش بدهید و در این صورت بهتر است نوبت دوم یا شبانه را هم اضافه کنید و این 12 گرم یا مازاد 7 گرم را در نوبت دوم استفاده کنید.

10 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر ببخشید برای خانمی که سرطان سینه دارن جراحی و شیمی درمانی و پرتو درمانی شدن و درمانشون تقریبا تموم شده آیا ژل رویال موثر هست برای درمان قطعی سرطان

  2. حدودا 12 سال پیش یکی از دوستان سرطان داشت که شفا پیدا کرد ، ایشون گفتن اول روحیه بعد درمان های سنتی مثل گرمی جات ها و ژل رویال معجزس برای سرطان

  3. سلام وقتتون بخیر. می خواستم بپرسم ژل رویال موجود در فروشگاه همه ایرانی هستند و این که فرمودید ارسال به تهران به صورت خالص هست با توجه به این که فروشگاه شما قم هست چه جوری ارسال میشه که آب نشه؟؟؟

    1. درود بر شما
      تمام مطالب سایت در اختیار شما و دوستان است و استفاده از مقالات و ویدئو ها کاملا آزاد

  4. سلام ، برای سرطان خون مطلبتون خیلی کوتاه بود میشه بگید چه مقدار باید برای سرطان خون و کسی که آقاست و حدود ۷۰ سال هم سن دارند و البته دیابت ، با توجه به این نکات توصیه تون چیه
    خیلی ممنونم

    1. درود بر شما
      نکات اصلی و کلیدی در مورد فواید ژل رویال و نحوه استفاده در همه یانواع سرطان ها یکسان هستش.
      در مورد مقدار و دوره ی مصرف بهترین توصیه مقدار 6 یا 7 گرم روزانه برای دوره 8 هفته ای است.
      در مورد دیابت هم به هیچ عنوان نگران نباشید و ژل رویال حتی تنظیم کننده قند خون هم هست و یه حالت شبه انسولینی هم داره و غدد درون ریز بدن رو هم تنظیم می کنه و از چند جهت به بهبود دیابت هم منجر میشه
      به امید سلامت و بهروزی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *