خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

بهترین روش مصرف جینسینگ بصورت کامل و علمی 8 نکته مهم

چکیده :
شاید برای شما هم سوال باشد که بهترین روش مصرف جینسینگ قرمز کره ای یا هر جینسینگ دیگری چگونه است که بهترین و کامل ترین فوائد و خواص جینسینگ به ما برسد .
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [4,76 | آراء: 45]Loading…

بهترین روش مصرف جینسینگ ریشه ( کره ای ، چینی و هندی )

در این مطلب تمام روش های مصرف این ریشه ی محبوب و روش های علمی و دارویی و تمام ریز نکاتی که بهتر است بدانیم یا رعایت کنیم را با شرح کامل برایتان توضیح داده ام.و البته بصورت کامل به بهترین روش مصرف جینسینگ برای مردان و زنان و طریقه مصرف جینسینگ برای نعوظ و اسپرم نیز پرداخته ایم.ابتدا از دمِ دستی ترین و البته مرسوم ترین روش استفاده یا روش مصرف جینسینگ که در آسیا و کشورهایی مثل ژاپن و کره هم بسیار رایج است شروع کنیم .

های مصرف دارویی جینسینگ ریشه | دانشنامه و فروشگاه عسل طبیعی و خرید ژل رویال اصل | عسل فروردین

جوییدن ریشه جینسینگ

در این روش شما باید جینسینگ را خیلی ساده و بدون هیچ تغییر یا فرآوری بجویید یعنی ریشه جینسنگ را که کمی خشک ولی رطوبت اندک و ذاتی خود را داراست را به راحتی و با حوصله بجویید و ریشه جوییده شده را قورت می دهید چرا که بخش اصلی از خاصیت جنسینگ و خواص اصلی ریشه به آن برمی گردد. (CHEWING ROOT GINSENG)

روش مصرف جینسینگ کره ای _ بهترین روش مصرف جینسینگ ، دمنوش جینسینگ _

پودر یا آسیاب کردن جینسینگ

روش دوم و بهترین روش مصرف جینسینگ آسیاب کردن یا پودر کردن جینسینگ است که بهتر است همراه با عسل طبیعی که بهترین مصلح جینسینگ است و هضم و جذب آن را آسان می کند و باعث تاثیرگذاری کامل آن می شود، مصرف شود.

برای انجام این روش بهتر است که ریشه جینسینگ را کمی حرارت داده مثلا در مایکروفر برای 2 الی 5 دقیقه با دمای تست کردن حرارت داده تا خشک و طرد گردد. سپس با آسیاب کن ریشه ها رو پودر می کنیم. اگر نگران تیغه های آسیاب خانگی خود هستید بهتر است کمی قبل از آسیاب کردن ریشه ها را داخل هاون بکوبید.

در این روش مصرف جینسینگ بهتر است در هر وعده یک قاشق چایی خوری سر پُر پودر جینسینگ را همراه با عسل یا شربت عسل یا هر آبمیوه ای که دوست دارید مخلوط کرده و میل کنید.(GINSENG POWDER)

بهترین روش برای مصرف جینسینگ _ نحوه مصرف جینسینگ

دمنوش یا دم کرده ی جینسینگ

آخرین توصیه یا پیشنهاد ما برای مصرف ریشه جینسینگ دم کردن آن است. در این روش ساده ریشه را خشک کرده بصورت کامل و کمی با هاون بکوبید تا به تکه های کوچک تر تقسیم شود و به اندازه نیاز مثل چایی دم کنید.

تکه های ریشه جینسینگ را همراه با آبجوش و حرارت ملایم برای 20 دقیقه اجازه بدهید دم بکشد و عصاره جینسینگ از آن خارج شود. بهتر است از هیچ گونه شیرین کننده مصنوعی مثل شکر یا اسپارتام همراه با آن استفاده نکنید.

نکته ی مهم در این روش خوردن جینسینگ این است که شما ریشه یا همان تفاله ی باقیمانده رو دور می ریزید در حالیکه بخشی از خواص جینسینگ به خود بافت گیاهی ریشه برمیگردد و بهتر است استفاده شود.(GINSENG TEA)

برای خرید " ریشه جینسینگ اصل کره ای 6 ساله " می توانید اقدام بفرمایید

پادکست بهترین روش مصرف جینسینگ

یا چایی جینسینگ مصرف جینسینگ سرخ بهترین روش مصرف ریشه جینسینگ | دانشنامه و فروشگاه عسل طبیعی و خرید ژل رویال اصل | عسل فروردین

بهترین طریقه مصرف جینسینگ برای مردان

بهترین روش مصرف جینسینگ برای مردان برای افزایش کیفیت و تعداد اسپرم یا بهبود نعوظ هیچ تفاوتی با روش های مصرف دیگر ندارد. اما بهتر است که همراه با عسل و گرده نخل نر و همچنین ژل رویال زنبور عسل استفاده شود تا تاثیرِ حداکثری و بهتری حاصل شود.

تاکید می کنم مصرف جینسینگ برای اسپرم یا افزایش نعوظ تفاوت خاصی با روش های مرسوم خوردن جینسینگ ندارد و کافی است با مکمل های طبیعی که یاد شد در بالا تاثیر گذاری آن را کامل کنیم.اما اگر بدنبال جزییات بیشتر و دقیق تری هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید .

طریقه مصرف جینسینگ برای نعوظ

طریقه مصرف جینسینگ برای نعوظ و بالا بردن کیفیت رابطه جنسی به این شکل است که حداقل 3 تا6 گرم پودر شده ی جینسینگ سرخ کره ای را به یک قاشق عسل کنار ایرانی یا همان عسل سدر که قوی ترین عسل جنسی در دنیاست افزوده و کمی ( 2 الی 4 گرم ) گرده نخل خرما به آن اضافه کنید و بین 2 الی 3 ساعت قبل از رابطه جنسی میل کنید.

این بهترین تقویت کننده طبیعی و بدون عوارض برای داشتن نعوظ بلند مدت و کیفیت رابطه جنسی بهتر است.اگر بدنبال تاثیرگذاری بهتر و اینکه نیاز نباشد قبل ازرابطه به سراغ این ترکیب بروید بهتر است مصرف این ترکیب را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.طریقه مصرف جینسینگ برای نعوظ و کامل کردن تاثیرگذاری آن وابستگی زیادی به مکمل های جانبی آن نظیر عسل دارد که تاثیرگذاری جینسینگ و سرعت قدرت بخشی آن را افزایش می دهد.

طریقه مصرف جینسینگ برای اسپرم ( کیفیت اسپرم ، تعداد اسپرم )

طریقه مصرف جینسینگ برای اسپرم یعنی افزایش تعداد و کیفیت اسپرم به اینگونه است که حداقل 3 تا 6 گرم پودر جینسینگ سرخ را همراه با ژل رویال زنبور عسل ( بهترین تقویت کننده کیفیت و افزایش دهنده اسپرم در دنیا ) به همراه یک قاشق عسل کنار ایرانی یا عسل مخصوص آقایان فروردین  ( ترکیبی از 6 عسل خاص و کمیاب برای آقایان نظیر عسل کنار برازجان ، گارچی پادنا،پونه کوهی آدربایجان ، عناب زیرکوه ، عسل خوشیل کوهی خوی و آویشن دماوند است ) را ترکیب کرده و 2 الی 3 ساعت قبل از رابطه جنسی میل کنید.

این بهترین روش مصرف جینسینگ برای اسپرم و بالا بردن کیفت رابطه جنسی است.مثل ترکیب بالا می توانید برای قدرت بخشی و تاثیرگذاری بیشتر از گرده نخل خرما ( اسپرم خرما ) نیز استفاده کنید که قدرت ایت معجون یا ترکیب جنسی را بشدت افزایش می دهد.برای افزایش قدرت جنسی و نعوظ و بالا بردن کیفیت اسپرم و یا بالا بردن شانس بارداری بهتر است این ترکیب را به مدت 45 روز استفاده کنید تا تاثیرات بی نظیر آن را مشاهده کنید.

به تحقیق و تجربه این بهترین طریقه مصرف جینسینگ برای اسپرم و بهترین طریقه مصرف جینسینگ در مردان برای نکات جنسی است.

مصرف جینسینگ برای زنان

بهترین روش مصرف جینسینگ برای زنان برای افزایش کیفیت تخمک و فولیکول ها یا بهبود میل جنسی یا افزایش میل جنسی در بانوان هیچ تفاوتی با روش های مصرف معمول دیگر ندارد. اما بهتر است که همراه با عسل و گرده نخل نر و غذای ملکه زنبور عسل استفاده شود تا تاثیر گذاری حداکثری و بهتری حاصل شود.

تاکید می کنم مصرف جینسینگ برای زنان تفاوت خاصی با روش های مرسوم خوردن جینسینگ ندارد و کافی است با مکمل های طبیعی که یاد شد در بالا تاثیر گذاری آن را کامل کنیم و بهتر است که موادغذایی با طبع گرم را بیشتر در رژیم روزانه ی خود قرار دهید.

جینسینگ برای مردان مصرف جینسینگ برای بانوان | دانشنامه و فروشگاه عسل طبیعی و خرید ژل رویال اصل | عسل فروردین

مصرف جینسینگ قبل از بارداری

به یاد داشته باشید که جینسینگ هیچ گونه حساسیت یا چالش های اینگونه ای را با خود به همراه ندارد یا حداقل تا به حال گزارش نشده ولی نکته ی مهم تر این است که حتما در دوران بارداری مخصوصا در ماه های اول تا چهارم بهتر است مواد غذایی یا چیزهای جدیدی که قبلا مصرف نکرده اید یا واکنش بدنتان را نسبت به آن نمی دانید استفاده نکنید.

پس مصرف جینسینگ در دوران بارداری هیچگونه منعی ندارد ولی بهتر است با پزشک خودتون مشورت کنید یا اگر از سابقه ی حساسیت خود آگاهید برای مصرف ریشه جینسینگ در دوران بارداری از مقادیر کم نظیر 2 تا 4 گرم در روز استفاده کنید.

مصرف جینسینگ در دوران بارداری می تواند به شما در رفع خستگی مفرط با توجه به وزن و توان جسمی شما در طول روز و ایجاد تعادل در اعصاب و هورمون ها کمک کند.(improve your balance)

مصرف جینسینگ در دوران شیردهی

برای مصرف جینسینگ در دوران شیردهی توصیه ما به شما مصرف 2 الی 4 گرم روزانه همراه با عسل است . از دم کرده ی جینسنگ نیز می توانید دو لیوان متوسط در روز استفاده کنید که در دو وعده صبح و در وعده شب 2 الی 3 ساعت قبل از خواب می باشد.

تا کنون هیچ گونه عارضه یا حساسیتی از مصرف جنسینگ در دوران شیردهی گزارش نشده ولی شما بعنوان مادر یا سرپرست باید در علائم یا تغییرات احتمالی نوزاد خود و البته بدن خود مادر دقیق باشید و هرگونه تغییر یا حساسیت را به موقع تشخیص دهید.

چرا که هر انسان و هر بدن یک دنیای متفاوت و منحصر بفرد است و می تواند عکس العمل خاص خودش را نشان بدهد.

به طور کلی بسیاری از افراد جینسینگ را به منظور افزایش شادابی و نشاط استفاده می کنند که مصرف آن برای بزرگسالان کاملا بی خطر است، اما با این وجود در حال حاضر هنوز اطلاعات دقیقی در راستای مصرف جینسینگ در شیردهی در دسترس نیست.

از این رو با قاطعیت نمی توان گفت که مصرف جینسینگ در شیردهی می تواند برای مادر باردار و یا نوزاد مفید باشد، اما در برخی از مقالات شاهد این هستیم که مصرف جینسینگ در شیردهی می تواند به جبران کمبود شیر مادر کمک کند.

اما نظریه دیگری هم وجود دارد با این مضمون که به دلیل فعالیت های احتمالی استروژنی گیاه جینسینگ و کمبود اطلاعات راجب مصرف جینسینگ در شیردهی، بسیاری از منابع مصرف جینسینگ را در شیردهی توصیه نمی کنند.

البته برخی از مطالعات بر این باورند که ساپونین های موثر که در جینسینگ موجود است، از سد جفت و شیر مادر عبور کرده و میگذرند. بر همین اساس مصرف جینسینگ در شیردهی اگر در حد دوزهای معمولی باشد، هیچ عارضه جانبی را برای مادر و کودک نخواهد داشت.

بنابراین پیشنهاد ما این است که برای مصرف جینسینگ در شیردهی  یا هر محصول دیگری که حاوی جینسینگ می باشد، ابتدا به پزشک مراجعه کرده و پس از مشورت با آن شروع به مصرف جینسینگ در شیردهی کنید.

جینسینگ هاگین

۹۹۹,۰۰۰ تومان

جینسینگ جنتامین

۸۹۹,۰۰۰ تومان

جینسینگ جکاریس

۸۹۵,۰۰۰ تومان

مصرف جینسینگ با عسل

جینسینگ یا ریشه جینسنگ بعنوان یک گیاه دارویی و کهن بسیار می تواند به ما کمک کند اما برای بهتر کردن تاثیر آن و بهره بردن از خواص ذاتی این ریشه ی ارزشمند بهتر است که همراه با عسل ارگانیک استفاده شود.مصرف جینسینگ با عسل طبیعی میتواند هضم و جذب آن را بهتر و کامل کند

روش برای مصرف جینسینگ نحوه مصرف جینسینگ کره ای | دانشنامه و فروشگاه عسل طبیعی و خرید ژل رویال اصل | عسل فروردین

مصرف جینسینگ با قهوه

دم کردن جینسینگ یکی از روش های بسیار رایج و مرسوم در استفاده از این ریشه ی محبوب است. معمولا آن را با چای سیاه یا قهوه مخلوط می کنند که این با توجه به سلیقه و طبع شماست.

گاها برای تکمیل کردن خاصیت قهوه و تاثیرگذاری آن در شادابی و رفع خستگی یا انرژی زایی و بوست کردن بدن از پودر شده ریشه جینسینگ استفاده می شود که بهترین انتخاب است که از لحاظ طعم هم بسیار نزدیک است و طعم قهوه را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

مصرف جینسینگ با قهوه در امروزه در بسیاری از محصولات کارخانه ای هم یافت می شود که ترکیبی از این دو را برای مصرف کننده مهیا کرده اند ولی توصیه ما این است که از محصولات فرآوری شده یا کارخانه ای استفاده نکنید و این مخلوط ساده را در منزل آماده کنید.

روش مصرف جینسینگ قرمز و سفید

معمولا به جینسینگ هایی که خواستگاه آنها کره ی جنوبی و چین است جینسینگ قرمز می گویند یا جینسینگ پاناکس (PANAX) و به نوعی از جینسینگ که در هند کاشته و برداشت می شود که رنگ سفید دارد نیز جینسینگ سفید یا آشواگاندا (ASHVAGANDHA) می گویند.

بهترین روش مصرف جینسینگ قرمز هیچ تفاوت خاصی با روش های مصرف معمول که در بالا کامل توضیح دادیم ندارد. یعنی یا بصورت پودر و آسیاب شده همراه با عسل یا بصورت جویدنی یا در نهایت بصورت دم کرده می تونید استفاده کنید.

روش مصرف جینسینگ قرمز کره ای را می توانید در ابتدای همین مطلب بصورت ساده و روان مطالعه کنید.

روش مصرف جینسینگ برای چاقی

جینسینگ و ” روش مصرف جینسینگ برای چاقی ” عناوینی هستند که صحت ندارند و صرفا تبلیغاتی هستند. گاها دیده می شود که مصرف جینسینگ را برای چاقی یا تپل شدن صورت توصیه می کنند که بکل دروغ و اشتباه است.

مصرف منظم جینسینگ به بدن تعادل بخشیده و باعث می شود سوخت و ساز بدن تنظیم شود و اگر همراه با آن شما ورزش کرده و پروتیین کافی به بدن برسانید می تواند منجر به عضله سازی و افزایش وزن شود.

نتیجه گیری و جمع بندی در مورد " بهترین روش مصرف جینسینگ ریشه "

گفتنی است علاوه بر تمام روش هایی که در بالا برای مصرف جینسینگ و بهره بردن از خواص جینسینگ مطرح شد روش های دیگری نیز در مناطق و کشورهای مختلف دنیا وجود دارد. 

مثل خاباندن ریشه تازه جینسینگ در سرکه یا شراب و همینطور عسل و بعد استفاده آن در سالاد یا بصورت جوییدن یا یک چاشنی همراه با میان وعده ها و بیشتر عصرانه که با هدف رفع خستگی و یا جبران انرژی رفته در طول روز است.

برای " خرید ریشه جینسینگ اصل کره ای 6 ساله " می توانید اقدام بفرمایید

بهترین روش مصرف جینسینگ آسیاب کردن یا پودر کردن جینسینگ است که بهتر است همراه با عسل طبیعی که بهترین مصلح جینسینگ است و هضم و جذب آن را آسان می کند و باعث تاثیرگذاری کامل آن می شود می شود، مصرف شود.

مصرف جینسینگ در دوران بارداری هیچگونه منعی ندارد ولی بهتر است با پزشک خودتون مشورت کنید یا اگر از سابقه ی حساسیت خود آگاهید برای مصرف ریشه جینسینگ در دوران بارداری از مقادیر کم نظیر 2 تا 4 گرم در روز استفاده کنید.

جینسینگ و روش مصرف جینسینگ برای چاقی عنواوینی هستند که صحت ندارند و صرفا تبلیغاتی هستند. گاها دیده می شود که مصرف جینسینگ را برای چاقی یا تپل شدن صورت توصیه می کنند که بکل دروغ و اشتباه است.

دم کردن جینسینگ یکی از روش های بسیار رایج و مرسوم در استفاده از این ریشه ی محبوب است. معمولا آن را با چای سیاه یا قهوه مخلوط می کنند که این با توجه به سلیقه و طبع شماست.

گاها برای تکمیل کردن خاصیت قهوه و تاثیرگذاری آن در شادابی و رفع خستگی یا انرژی زایی و بوست کردن بدن از پودر شده ریشه جینسینگ استفاده می شود که بهترین انتخاب است که از لحاظ طعم هم بسیار نزدیک است و طعم قهوه را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

محمد رسول
نویسنده

محمد رسول رسولی منش

  • 118 نوشته ها
  • 688 دیدگاه ها

10 پاسخ

  1. عسل مرغوب با جینسنک سفید وقرمز وبوزیدان وگرده نخل و100 کرم سرکه سیب یا سرکه انجیل وهل یا زنجبیل کامل می شود مصرف روزانه دوقاشق چای خوری

  2. بهترین روش مصرف جینسینگ برای نعوظ و طولانی شدن زمان رابطه چیه ؟ میشه راهنمایی کنید

  3. جینسینگ و گرده نخل واقعا جوااابه و نیاز به چیز دیگه ای نیست بنظر من

  4. سلام من جينسينك مايع شبيه عسل خريدم ججؤري ازش استفاده كنم ممنون ميشم جواب بدين

    1. درود برشما
      فکر می کنم منظورتون تونیک جینسینگ یا عصاره جینسینگ باشه که هر دو روش استفاده بسیار ساده ای دارند و کافی است تونیک رو بصورت ساده و مستقیم یا همراه با آب میل کنید و عصاره رو هم می تونید با آب مخلوط کرده یا همراه با آبمیوه یا اسموتی میل بفرمایید یا بصورت مستقیم. خوردن عصاره با چای هم در ابتدای روز و صبح بسیار مرسوم هستش

  5. سلام میخواستم ببینم اگه جنسینگ قرمز و سفید رو پودر کنیم و باهم مخلوط کنیم و بعد به روشهایی ک گفتید مصرف کنیم اشکالی نداره؟

    1. درود بر شما
      خیر هیچ ایرادی نداره و بنوعی کامل تر هم میشن کنار هم

  6. مطالب ساده و‌ مختصر و‌مفید بود

    بهتر بود که برای تاثیر گذاری بهتر از چه عسلی استفاده کنیم

    1. درود بر شما
      شرط لازم و کافی طبیعی بودن عسل است و با توجه به نوع مصرف یا هدف مصرف شما میشه عسل های مختلفی رو پیشنهاد داد ولی بصورت عمومی عسل های کنار و گون گزانگبین پیشنهاد ما هستند همراه با جینسینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.