خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

طریقه مصرف بره موم

چکیده :
طریقه مصرف بره موم از آنجایی که برای تقویت سیستم ایمنی و یا برای درمان انواع بیماری های خاص نظیر انواع سرطان انجام می شود لذا نیاز به برخی نکات مهم دارد که
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [5,00 | آراء: 11]Loading…

طریقه مصرف بره موم ، آسان ، دارویی و ایمن (Propolis)

طریقه مصرف بره موم زنبور عسل بعنوان قوی ترین آنتی بیوتیک طبیعی و بدون عوارض اگرچه بسیار آسان است ولی نکات و جزییات مخصوص خودش را دارد که با آگاهی و رعایت آنها می توانید مصرف بره موم را ایمن و تاثیرگذاری آن را افزایش دهید و از طرفی از عوارض احتمالی بره موم روی برخی افراد جلوگیری کنیم.

ما در ادامه به طریقه مصرف بره موم عسل ، کپسول بره موم ، مصرف قرص بره موم و بره موم خام خواهیم پرداخت.روش مصرف بره موم دارای پیچیدگی ای خاصی نیست اما مرور نکات مهم و ضروری به شناخت و اطمینان شما و تاثیرگذاری آن بسیار کمک خواهد کرد.

نکته اول : لطفا و حتما از خوردن بره موم خام که مستقیم از کندو خارج شده پرهیز کنید در ادامه مقاله توصیحات کامل رو قرار خواهم داد.نکته دوم که بسیار مهمه در مصرف بره موم زنبور عسل این است که این محصول ارزشمند دارای یک غشای سلولی بخصوصی است که اجازه نمی دهد مواد فعال و بیواکتیو این آنتی بیوتیک طبیعی خارج شود و ما بتوانیم از تمامی فوائد و خواص بره موم بهره ببریم.پس باید قبل از مصرف یا فرآوری بره موم این نکته رو از بین ببریم.

بره موم خام و عسل
عناوین مهم این مطلب

دو نوع حلال برای تسویه و خالص سازی بره موم در دنیا استفاده می شود انتخاب اول ، بهتر و کامل تر ” الکل ” است و انتخاب دوم ” آب “.برای انجام این کار باید بره موم خام را برای دو الی 7 روز در الکل قرار داد که البته انجام این کار جزییاتی نیز دارد که از موضوع اصلی این مقاله خارج است.گفتنی است در روش استفاده از آب بعنوان حلال نیز معمولا ابتدا از همان الکل استفاده می شود.

روش مصرف قرص بره موم

روش مصرف قرص بره موم فروردین بسیار ساده و اولیه است و کافی است روزانه 3 عدد قرص بره موم 500 میلی گرمی را با فاصله های زمانی 8 ساعته میل کنید.برای بهبود و درمان سرماخوردگی و عوارض مهم آن مثل گلو درد ، عفونت گلو و خشونت سینه می تواند بسیار موثر باشد.

بهتر است قرص بره موم را همراه یا بعد از وعده غذایی و با آب فروان میل کنید.مصرف قرص بره موم برای کودکان بالای 3 سال منعی ندارد و در صورت هرگونه سابقه فردی ، حساسیت یا بیماری خاص حتما با پزشک مشورت کنید.

بسته های قرص بره موم فروردین شامل یک پک 90 تایی است که برای مصرف یک دوره کامل یک ماه کافی است و همانطور که اشاره شد بهترین دوز مصرف و فاصله زمانی روزانه 3 عدد قرص با فاصله زمانی 8 ساعته است و اگر تصمیم به تغییر دوز مصرف دادید می توانید روزانه دو وعده با فاصله 12 ساعت میل کنید.

قرص بره موم فروردین

روش مصرف کپسول بره موم

روش مصرف کپسول بره موم بسیار ساده است و بهترین زمان مصرف کپسول بره موم همراه یا بعد از وعده ی غذایی است.هیچ توصیه یا تاثیرگذاری خاصی در استفاده یا تاکید بر خوردن کپسول بره موم بصورت ناشتا وجود ندارد ولی این کار را نیز می توانید انجام دهید. نکته مهم رعایت حد فاصله یا همان فاصله زمانی بین وعده هاست که بهتر است هر 8 ساعت یا 12 ساعت باشد تا بهترین نتیجه و تاثیرگذاری حاصل گردد

نحوه مصرف بره موم برای معده

نحوه مصرف بره موم برای معده و مشکلات گوارشی تفاوت چندانی با مصارف دیگر بره موم ندارد ولی بهتر است در این نوع مصرف و در برای مشکلات گوارشی غیر حاد نوع ” بره موم با عسل ” یا همان ترکیب عصاره بره موم همراه با عسل طبیعی را بیشتر مد نظر قرار دهید.

می توانید از ترکیب بره موم عسل بصورت دو یا سه وعده در روز و هر وعده یک قاشق چای خوری و به شکل مکیدنی استفاده کنید.اگر با طعم این ترکیب کنار نمی آیید و برایتان ناخوشایند بود می توانید در مقداری آب ولرم مخلوط کنید یا کمی به آن عسل اضافه کنید مجددا.

مصرف بره موم خام

یکی از مهم ترین نکاتی که همیشه تاکید کردیم در باب مصرف بره موم منع مصرف بره موم خام بوده است. تاکید می کنم بره موم خام که از کندو استحصال می شود علاوه بر اینکه دارای ناخالصی ها و برخی باقی مانده های کندویی و زنبوری است ، کاملا قابل جذب نیز نیست.حتما و لطفا برای مصرف بره موم زنبور عسل از انواع قرص بره موم خالص ، کپسول بره موم ، حب بره موم ، عصاره هیدروالکلی و مخلوط عصاره بره موم و عسل طبیعی استفاده کنید.

بره موم خام دارای آلودگی های داخل کندو ، خورده چوب ، اجزای بدن زنبور و موم زرد رنگ است و طعم خوشایندی نیز ندارد

انواع بره موم زنبور عسل

انواع بره موم

همانطور که در این مقاله تاکید و تکرار کردیم که از مصرف بره موم خام خودداری کنید و در ادامه از انواع و اشکال بره موم که مصارف دارویی و درمانی و تقویتی دارد برایتان خواهیم گفت و توضیح خواهیم داد.بره موم زنبور عسل را به شکل پودر بره موم ، عصاره غلیظ و مایع بره موم ، بلوکه عصاره بره موم ، مخلوط عصاره بره موم و عسل ، مخلوط پودر بره موم و جو دوسر یا سویا می توان مصرف کرد.

غالبا قرص بره موم یا کپسول بره موم در ایران از نوع  “پودر بره و جو دوسر “می باشد که جو دوسر خواص مشابه و نزدیک به بره موم دارد و به نوعی مکمل آن محسوب می شود و فرایند پودر شدن عصاره مایع بره موم را نیز تسهیل و ممکن می کند.

The most powerfull and natural Anti biotic that produce by honey bees

عوارض مصرف بره موم و روش جلوگیری و تست حساسیت

افرادی که به دیگر محصولات زنبور عسل حساسیت دارند ممکن است به بره موم نیز حساسیت داشته باشند و باید در مصرف آن احتیاط کنند.اولین نکته و مهم ترین این است که اگر از حساسیت خود به بره موم آگاه نیستید و عوارض مصرف بره موم را روی بدن خود نمی دانید باید دستور العملی که گفته می شود را رعایت کنید.

دستورالعمل این است که برای مدت زمان حداقل 3 الی 5 روز روزانه به اندازه ی یک عدس درشت هر روز بره موم مصرف کنید ( بهتر است با معده خالی انجام شود ) و پس از مصرف در حالات و تغییرات خود دقیق باشید و اگر نشانه هایی نظیر آبریزش بینی و چشم ، قرمز شدن یا کبودی بخش از بدن یا پوست و باد کردن بخش گلو و حنجره یا دست و پا (مهم ترین حساسیت در بره موم)مشاهده کردید از ادامه مصرف خودداری کنید.

محمد رسول
نویسنده

محمد رسول رسولی منش

  • 118 نوشته ها
  • 735 دیدگاه ها

3 پاسخ

    1. درود بر شما
      به خواست شما یک سری نکات رو به مقاله درباره عوارض بره موم اضافه کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.