خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

آقای عسل ایران در تنوع و کیفیت

تولید و پخش محصولات ارگانیک زنبورعسل با رعایت اصول صداقت و احترام در راستای ارتقا سلامت جامعه از اهداف عسل فروردین به عنوان آقای عسل ایران در تنوع و کیفیت می باشد.
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [4,88 | آراء: 8]Loading…

آقای عسل ایران

عسل فروردین با تکیه بر تجربه چند ساله خود در حوزه برداشت و تولید عسل طبیعی تک گیاه و چند گیاه ایران و با اتکا به همت نیروهای متخصص و نیز از طریق ایجاد یک شبکه گسترده همکاری با زنبورداران متعهد و پرتلاش در صنعت زنبورداری ایران، اقدام به تولید، بسته بندی و عرضه محصولات مختلف زنبورعسل اعم از عسل طبیعی، ژل رویال اصل، گرده گل، بره موم و زهر زنبورعسل در بازارهای داخلی و بین المللی نموده است.

ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار زیاد موجود در کشور، در زمینه منابع طبیعی مخصوصاً تنوع اقلیم و تعدد گیاهان دارویی منجر به تولید طیف بی نظیری از عسل های چندگیاه و تک گیاه در ایران شده است به نحوی که بر اساس تحقیقات علمی به این باور رسیده ایم که ایران آقای عسل دنیا به لحاظ تنوع و کیفیت عسل و عسل فروردین، آقای عسل ایران می باشد.

هم چنین با توجه به آمار، کشور چین با تولید حدود 500 هزار تن عسل آقای عسل دنیا در تولید عسل می باشد. با توجه به این مسائل، ما خود را متعهد می دانیم که با تمام توان برای رسیدن به هدف ارزش آفرینی، اعتبار دهی و تامین زنجیره تولید بازار عسل، کام شما را با ناب ترین محصول طبیعت شیرین نماییم.


آقای عسل ایران-خرید عسل از آقای عسل ایران-عسل طبیعی آقای عسل ایران-آقای عسل اقامیری-آقای عسل ژل رویال-آقای عسل تهران-عسل فروردین

ما در مجموعه عسل فروردین سعی داریم با نظارت جدی منطبق بر دانش روز و بکارگیری نیروهای متخصص در این زمینه، ضمن ارتقا کمی و کیفی تولیدات زنبورعسل از طریق آموزش های نوین به زنبورداران در جهت فرهنگ سازی و آگاهی رسانی صحیح مصرف عسل و سایر محصولات زنبورعسل، زمینه بهره مندی عموم مردم از عسل های باکیفیت ایران را فراهم آوریم.

با تداوم مسیر همراهی شما و چشم انداز اهدافی که در نظر گرفته ایم امیدواریم علاوه بر تامین سلامت شما عزیزان در زمینه ارتقا درآمد زنبورداران سخت کوش سراسر ایران گام های موثری را برداریم. مجموعه عسل فروردین برای حفظ اعتماد شما به عنوان با ارزش ترین سرمایه خود، همواره خود را ملزم به تولید با کیفیت، صداقت و تعهد در قبال مشتریان و زنبورداران می داند.


بهترین عسل ایران؛ عسل فروردین اهداف و چشم اندازها

تولید و پخش محصولات باکیفیت و ارگانیک زنبورعسل با رعایت اصول صداقت، احترام و ارزش آفرینی برای مشتریان و صنعت زنبورداری کشور در راستای ارتقا سلامت جامعه با همکاری زنبورداران متعهد و بکارگیری نیروهای خلاق و متخصص جهت اعتباردهی عسل ایران در بازارهای داخلی و خارجی از اهداف این مجموعه می باشد.

هم چنین چشم انداز مجموعه عسل فروردین، پرچم دار بودن در زمینه عرضه و تولید متنوع ترین عسل های طبیعی تک گیاه ایران با قابلیت رقابت در سطح جهانی همراه با فرهنگ سازی، آگاهی رسانی و اعتباربخشی به بازار عسل ایران می باشد.


خرید بهترین عسل ایران؛ چرا عسل فروردین؟

صنعت زنبورداری ایران در حوزه کمی به لحاظ تعداد کندو و کلنی های زنبورعسل و تولید عسل طبیعی، در سال های اخیر به لحاظ خروج از تک محصولی و تولید تجاری محصولاتی همچون ژل رویال، زهر زنبورعسل، گرده گل و بره موم ابعاد فرا ملی و بین المللی به خود گرفته است.

امروزه R&D (تحقیق و توسعه) در جهان جایگاه ویژه ای دارد، به طوری که کشورهای صنعتی سهم قابل توجهی از درآمد و نیروی کار خود را به فعالیت‌های تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهند. چرا که سهم زیادی از مواد، محصولات، فرآیندها و سیستم های جدید و پیشرفته، حاصل فعالیت‌های R&D می‌باشند.

نوآوری، تکنولوژی و ارتقاء کیفیت صنعت زنبورداری ایران، مرهون انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه می ‌باشدکه بتواند رشد و توسعه اقتصادی را به دنبال داشته باشد و بعنوان محرک و عامل اصلی توسعه صنعتی و اقتصادی شرکت های بخش های خصوصی و حتی دولتی عمل نماید.

افزایش کیفی و کمی بخش زنبورداری در ده سال اخیر شرایط رقابتی را به شدت در صنعت زنبورداری دنیا متحول کرده است و لزوم ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه در شرکت های پیشرو بیش از پیش احساس می شود.


عسل فروردین آقای عسل ایران-بهترین عسل ایران-خرید بهترین عسل ایران-خرید از آقای عسل ایران-عسل آقای عسل ایران-آقای عسل برای کیست-ژل انگبین آقای عسل-سایت آقای عسل-عسل فروردین

مجموعه عسل فروردین به عنوان آقای عسل ایران از لحاظ کیفیت و تنوع عسل و هم چنین یکی از برندهای پیشرو در بازار عسل ایران که به صورت کاملا علمی در زمینه فرآورده های زنبورعسل به ویژه ژل رویال اصل و عسل های تک گیاه ایران فعالیت می نماید، اهداف ذیل را دنبال می نماید:

  • فرهنگ سازی و هویت دهی بازار عسل ایران
  • ایجاد شبکه تعاملی با زنبورداران متعهد در سراسر کشور
  • ایجاد بازارهای جدید داخلی و خارجی برای تولیدات زنبورداران
  • تولید فرآورده های جدید بر پایه محصولات زنبورعسل
  • ارتقا کیفی تولیدات زنبورعسل مبتنی بر دانش روز
  • استاندارد سازی و ارائه سیستم های گرید بندی کیفی محصولات زنبورعسل
  • افزایش دانش کاربردی و علمی زنبورداران
  • اجرا و نظارت استاندارد های کنترل کیفیت محصول از طریق آزمایش دقیق محصول

عسل فروردین با همکاری نیروهای متخصص و فراهم نمودن امکانات آموزشی و تحقیقاتی سعی دارد تا این مجموعه به عنوان یک بخش علمی و تحقیقاتی در ارتقا علمی صنعت زنبورداری ایران و انتقال دانش بروز و کاربردی در حوزه زنبورداری ایران فعالیت های موثر و در خور توجه در سطح ملی و بین المللی ارائه نماید.


به امید موفقیت و پیشرفت صنعت زنبورداری ایران


ویدئوهای پیشنهادی
محصولات عسل فروردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *