خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

طراحی سه بعدی با موم زنبور عسل

آثار هنری و طراحی سه بعدی با موم زنبور عسل توسط توماس لیبرتینی
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [4,80 | آراء: 5]Loading…

ساخت و طراحی ظروف تاریخی، تندیس و مجسمه از بافت موم زنبور عسل (طراحی سه بعدی با موم زنبور)

تلاش بی وقفه ی زنبور عسل – رهنمون انسان

خلق اثری مشترک از انسان و زنبور عسل


این بار با هم به تماشای خلق اثری بی نظیر بنشینیم که حاصل تلاش بی وقفه و ارزشمند زنبور عسل و رهنمون و هدایت انسان است. توماس لیبرتینی هنرمند اهل اسلوواکی که ساکن هلند است و معروف است به ابداع متریال و مواد جدید و استفاده از روش های نوآورانه در خلق اثر این نمایشگاه و مجموعه آثار را ارایه کرده است.

هنرمند از توانایی موم بافی زنبور عسل (طراحی سه بعدی با موم زنبور) و شکل پذیری و انطباق بی نظیر موم و حجره های شش ضلعی در ساخت اشیا و تندیس ها بهره جسته است.

tomáš libertíny در سال 1979 در اسلواکی متولد شد. او بین هنر و طراحی کار می کند ، جایی که او سوالات فلسفی را در اشیا و تندیس ها و تاسیسات مجسمه سازی خود می آمیزد. آثار  نشان داده شده (طراحی سه بعدی با موم زنبور) در spazio nobile تلاش هنرمند در درک ارتباط بین طبیعت و فن آوری از طریق تحقیقات مفهومی و فیزیکی است که از زمان به عنوان یک رسانه و به عنوان معیار اندازه گیری استفاده می کند.

هنرمند با پیش زمینه ی عمیقی که در فرهنگ کلاسیک و ادبی دارد سعی بر لمس فیزیک و فلسفه دارد و به دنبال نوآوری مداوم در روش های مختلف تولید است و به طور هماهنگ رویکردهای مختلف را با طبیعت ترکیب می کند. تمام این روش های خلاقانه و خاص در آینده به دانشجویان توسط ایشان آموزش داده خواهد شد .

در این نمایشگاه شاهد آثار تحسین شده جهانی هنرمند اهل اسلوواکی توماس لیبرتینی مانند “گلدان لانه زنبوری” و “رگ” هستیم که هر دو قطعه حاصل از پروژه “ساخته شده توسط زنبورها” (طراحی سه بعدی با موم زنبور) هستند. خلق این اثر شامل زنبورهای واقعی در تولید، به دنبال نوعی روند طبیعی نمونه سازی آهسته است. لیبرتینی اظهار داشت که در آغاز او می خواست زنبورهای عسل آنچه را او برنامه ریزی کرده بود دنبال کنند، اما با دانستن اینکه این کار غیرممکن است ، اشتباهات را پذیرفت و در نهایت زیبایی بیشتری را در آنها یافت.

.

اولین نمایشگاه انفرادی “توماس لیبرتینی” “tomáš libertíny”

نمایشگاه زمان و سوفیا خرد: کرونوسوفیا

محل برگزاری : شهر بروکسل – گالری spazio nobile

23ام جولای 2017

ویدئوهای پیشنهادی
محصولات عسل فروردین

یک پاسخ

  1. سپاس بابت مطلب خوبتون – خرید عسل طبیعی از زنبورستان فروردین بهترین انتخابی بود که داشتم بین بقیه فروشگاه های عسل طبیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *