خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

تقویت قوای جنسی با ژل رویال و بررسی 2 مقاله مهم

چکیده :
آیا ژل رویال در تقویت قوای جنسی موثر است؟ مصرف ژل رویال می تواند هورمون های جنسی را در انسان تعدیل و بالانس کند، همچنین هورمون جنسی دهیدرواپی آندروسترون (DHEA) را افزایش می دهد که باعث افزایش طول عمر در مردان است.
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [5,00 | آراء: 12]Loading…
تقویت قوای جنسی با ژل رویال و بررسی 2 مقاله مهم

تاثیر ژل رویال روی تقویت قوای جنسی

ژل رویال، شاه انگبین، رویال ژل یا رویال ژلی (Royal Jelly) غدد جنسی ملکه زنبور عسل را توسعه می دهد که این موضوع بخاطر تاثیرگذاری مستقیم ژل رویال روی هورمون های جنسی است.

در یک مقاله در سال 2012 که توسط محققین ژاپنی روی تاثیر ژل رویال بر اسپرم و تقویت قوای جنسی انجام شد، رژیم و مصرف ژل رویال باعث بالا رفتن سطح هورمون جنسی تستوسترون T (تستسترون) در همستر و افزایش تستسترون سِرم (Serum) در خرگوش نر شد.

نتیجه ی تحقیقات نشان میدهد تعدیل و بالانس هورمون های جنسی در انسان از جمله خواص ژل رویال می باشد.

پیشنهاد مطالعه:
تقویت قوای جنسی با ژل رویال

تحقیقات در دانشکده پزشکی جیفو (GIFU) در ژاپن نشان میدهد هورمون جنسی دهیدرواپی آندروسترون (DHEA) که در طول عمر بصورت طبیعی کاهش می یابد و بعنوان یک شاخص بالقوه طول عمر در انسان شناخته می شود با مصرف مداوم ژل رویال افزایش پیدا می کند و سطح حداقلی خود را حفظ می کند.

مقالات علمی و تحقیقاتی بسیاری که بصورت بلند مدت انجام شده، افزایش طول عمر آقایانی که دارای سطح بالاتری از هورمون جنسی (DHEA) هستند را ثابت می کنند.

تقویت قوای جنسی با ژل رویال و بررسی 2 مقاله مهم

پرسش و پاسخ

مصرف ژل رویال هورمون های جنسی را تعدیل و بالانس می کند و هم چنین باعث بالا رفتن سطح هورمون جنسی تستوسترون T (تستسترون) در همستر و افزایش تستسترون سِرم (Serum) در خرگوش نر می شود.

تحقیات نشان می دهد که رژیم مناسب ژل رویال، موجب افزایش هورمون جنسی دهیدرواپی آندروسترون (DHEA) در انسان می شود و سطح حداقلی خود را حفظ می کند. این هورمون باعث افزایش طول عمر مردانی می شود که دارای سطح بالاتری از این ماده در بدن خود می باشند.

آیا ژل رویال عملکرد نعوظ را در آقایان بهبود می بخشد ؟

 

به این بهانه مقاله ی دیگری را نیز مورد بررسی قرار داده ایم.طبق این مقاله علمی ژل رویال عملکرد نعوظ را از طریق بهبود آرام سازی شریان پودندال (endothelial-mediated pudendal) در موش های صحرایی مبتلا به فشار خون بهبود می بخشد.

 

گزارش شده است که ژل رویال اصل تولید شده توسط زنبورهای عسل دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد فشار خون است. ما قبلاً نشان داده‌ایم که موش‌های قدیمی با فشار خون بالا (SHR) هنگامی که شریان پودندال، شریان تغذیه‌کننده کلیدی آلت تناسلی، تحت بازسازی شدید عروقی قرار گرفته است، اختلال نعوظ را نشان می‌دهند.

 

تحقیقات نشان می دهد که درمان SHR سالخورده با ژل رویال باعث بهبود عملکرد نعوظ و اتساع با واسطه اندوتلیال شریان های پودندال می شود. موش های مسن SHR و Wistar کیوتو (WKY، 35-40wks) به مدت 6 هفته با RJ ژل رویال (500mg/kg) تحت درمان قرار گرفتند و فشار خون سیستولیک، نعوظ ناشی از آپومورفین و واکنش پذیری شریان پودندال در آنها ارزیابی شد.

 

گروه درمانی با رویال ژل به طور قابل توجهی تعداد پاسخ های نعوظ را در SHR (0.16 در مقابل 1.30) و WKY (1.25 در مقابل 2.33) بهبود بخشید. فشار خون سیستولیک در هر دو گروه با درمان RJ بدون تغییر بود. کندی ناشی از استیل کولین در شریان های پودندال به طور قابل توجهی در SHR درمان شده بهبود یافت (حداکثر: 69٪ در مقابل 90٪).

 

محققین بر این باورند که ژل رویال قادر به بهبود عملکرد نعوظ در موش‌های با فشار خون طبیعی و فشار خون بالا از طریق بهبود عملکرد اندوتلیال در شریان پودندال شد.و از طرفی تاثیر ژل رویال بر اسپرم در آقایان و حل مشکل تعداد حداقلی اسپرم ها بسیار موثر است و در مجموع در تقویت قوای جنسی می تواند علمکرد خوبی داشته باشد.

محمد رسول
نویسنده

محمد رسول رسولی منش

  • 118 نوشته ها
  • 662 دیدگاه ها

2 پاسخ

  1. درود
    چقدر باید ژل رویال استفاده کنیم و اینکه دیدم چند نوع ژل رویال تو فروشگاه دارید کدوم رو برای تقویت قوای جنسی پیشنهاد می دید ؟

    1. درود بر شما
      میزان مصرف شما بسته به هدف و نوع مصرف شما متفاوت خواهد بود می تونید مشورت بگیرید بصورت تلفنی و سریع با این شماره 09114477600 و پیشنهاد ما ژل رویال 7 ستاره ی مجموعه س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.