خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

مصرف ژل رویال برای درمان سرطان آیا مفید است و چگونه؟!

چکیده :
مصرف ژل رویال برای درمان سرطان باید در دوز مصرفی دقیق و در دوره مصرف کامل انجام شود تا تاثیرگذار و چشمگیر باشد که نحوه مصرف ژل رویال برای درمان سرطان...
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [4,59 | آراء: 29]Loading…
مصرف ژل رویال برای درمان سرطان آیا مفید است و چگونه؟!

مصرف ژل رویال برای درمان سرطان

با توجه به حساسیت های زیادی که شناخت و درمان بیماری سرطان دارد و با توجه به انواع این بیماری در سراسر جهان، اولین نکته گفتنی ما این است که تغذیه نادرست، خواب ناکافی و شب بیداری و خوردن غذاها و اسنک های آماده و کنسروی بیشترین احتمال ابتلا به سرطان را در افراد ایجاد میکند.

از طرفی مصرف مواد غذایی سالم و دارویی نظیر عسل طبیعی و ژل رویال با توجه بخواص ضد سرطانی و شناخته شده ای که دارند به سلامت شما و پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان و بیماری های عصبی نظیر آلزایمر، ام اس (MS) و ای ال اس (ALS) جلوگیری می کند.

مصرف ژل رویال برای درمان سرطان شاید یکی از مورد توصیه ترین مواردی باشد که بیماران از افراد با تجربه و یا خانواده های درگیر با این بیماری تا از خود پزشکان بصورت مستقیم دریافت می کنند.

مصرف ژل رویال برای درمان سرطان-درمان سرطان با ژل رویال-عسل فروردین

یعنی امروز جایگاه ژل رویال (به انگلیسی Royal Jelly) یا شاه انگبین در درمان انواع سرطان یا بهبود اعلام و عوارض ناشی از سرطان یا مکمل به روند درمان این بیماری بر کسی پوشیده نیست و از سال 2000 تا 2020 بیش از 10.000 مقاله ی تحقیقاتی پزشکی در این مورد نوشته شده است.

ما در این مقاله سعی بر این داریم تا به این سوال که ” آیا مصرف ژل رویال برای درمان سرطان مفید است؟ ” پاسخ دهیم.

مصرف ژل رویال برای درمان سرطان می تواند با توجه به عملکرد ژل رویال با تخریب رادیکال های آزاد و کاهش پراکسیداسیون چربی خون بسیار موثر باشد.

ژل رویال بعنوان یک آنتی اکسیدان قوی و موثر از سلول های بدن در برابر رادیکال های آزاد و مخرب حفاظت می کند.

خاصیت ژل رویال با اثر آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی روی انواع گوناگون سلول های سرطانی تاکنون آزمایش شده و موثر و ثابت شده است. نتایج تحقیقات با تکیه بر خواص آنتی اکسیدانی ژل رویال نشان از اثر مهارکنندگی ژل رویال برای سلول های آسیب دیده و سرطانی دارد.

مصرف ژل رویال برای درمان سرطان آیا مفید است و چگونه؟!

درمان سرطان با ژل رویال

ژل رویال زنبور عسل با جلوگیری از خون رسانی به تومورهای سرطانی و همچین با استفاده از خواص استروژنی خود که از برخی لیپید های خاص و منحصر بفرد که فقط در ژل رویال حضور دارند مثل (10HDA) می گیرد می تواند تاثیر خوبی در درمان سرطان سینه و سرطان گردن رحم داشته باشد. استفاده از ژل رویال در رژیم درمانی بیماران مبتلا به سرطان سینه نشان از جلوگیری از واکنش واسکو لاریزاسیون در تومورها می دهد و بدین شکل از تکثیر و رشد تومورها جلوگیری می کند.

انواع ژل رویال برای درمان سرطان پروستات چه ژل رویال تازه و چه ژل رویال پودر (lyophilized) تجویز می شود چرا که این سرطان به نوعی هورمونی نیز محسوب می شود و مصرف ژل رویال برای درمان سرطان پروستات علاوه بر خاصیت ضد توموری دارای خاصیت تنظیم عملکرد غدد درون ریز بدن و هورمون ها را نیز داراست که در درمان این نوع بخصوص بسیار مهم و حیاتی است.

امروزه بر کسی پوشیده نیست که دارو ها یا روش های درمانی برای درمان سرطان دارای عوارض زیاد و گاه پیچیده ای هستند. از ریزش مو تا کاهش اشتها یا تاثیرات منفی شدید روی عملکرد و بافت کبد و کلیه ها تا کاهش وزن بدن و کاهش میل جنسی و ده ها عوارض دیگر.

یکی از نکاتی که باعث شده ما قویا رویال ژلی را به این دست بیماران توصیه کنیم مخصوصا به عنوان داروی مکمل یا کمک کننده به روند و سرعت بهبود سرطان، کاهش یا از بین بردن همین عوارض جانبی است.

تحقیقات و آزمایشات بالینی نشان می دهد که عسل رویال یا همان رویال ژلی در کاهش اثرات منفی داروی “سیس پلاتین” که در دوره های مخصوص شیمی درمانی استفاده می شود موثر است و در کاهش یا بهبود عوارض ناشی از شیمی درمانی روی پوست و مو بسیار موثر است.

از طرفی کامل بودن و غنای ژل رویال باعث می شود که عملکرد اندام های مختلف با زوال رو به رو نشود و شما دچار فقر مواد معدنی یا برخی ویتامین ها نشوید.

در یک مطالعه روی موش خرما تاثیرات ژل رویال بر استرس اُکسیداتیو و آسیب سلولی مورد بررسی و تحقیق قرار گرفت. در این مطالعه ژل رویال از طریق وارد کردن مایعات غذایی با لوله به معده به موشها خورانده شد.

تاثیر ژل رویال بر هر دو فاکتور استرس اُکسیداتیو و آسیب سلولی مشخص و موثر بود و گروهی از موش ها که با رویال ژلی تغذیه شده بودند در طول دوره تحقیق، غلظت مواد واکنش پذیر کاهش جدی و چشمگیری داشت.

همچنین غلظت نیتریک اسید در نتایج، بهبودِ بسیار مناسبی داشت و بررسی عضلات قلب این گروه از موش ها شرایط و بهبود را نشان میداد. البته فاکتورهایی زیادی در این مقاله بررسی شده است و در نهایت نتیجه تحقیق و مقایسه گروهی که ژل رویال دریافت کرده است گویای بهبود بیوشیمیایی، هماتولوژیک و بافت شناختی است که همه ی اینها نشان دهنده خاصیت آنتی اکسیدانی قوی و موثر رویال ژل است.

مصرف ژل رویال برای درمان سرطان آیا مفید است و چگونه؟!

مصرف ژل رویال برای درمان سرطان سینه (Breast Cancer)

ژل رویال یا شاه انگبین خالص ایرانی که از بهترین های نوع خودش در دنیاست و از کیفیت حداقلی بسیار بالایی برخوردار است در جلوگیری یا پیشگیری از ابتلا به سرطان پستان یا همان سرطان سینه بسیار موثر است. ژل رویال یک مکمل غذایی کامل و طبیعی است و قدرت جذب بسیار بالایی نیز در بدن انسان دارد.

نکته ی بسیار مهم و قابل توجه در مصرف ژل رویال برای درمان سرطان سینه این است که قبل از مصرف با پزشک مشورت شود و مطمئن شوید که بیماری شما وابسته به هورمون یا هورمونی نیست چرا که رویال ژلی سطح استروژن را در بدن افزایش می دهد.

افزایش استروژن در حالت طبیعی بسیار مفید و ارزشمند است و باعث شادابی و پوست خوب و تعادل اعصاب در خانم ها می شود اما در این بیماری ممکن است باعث رشد بیشتر سلولهای سرطانی شود چون فقط یکسری از بیماری های نادر که وابسته به هورمون هستند از استروژن به نوعی تغذیه کرده و بیشتر رشد می کنند.

نحوه مصرف ژل رویال برای بیماران سرطانی-درمان سرطان با ژل رویال-عسل فروردین-03

مصرف ژل رویال برای درمان سرطان با تقویت سیستم ایمنی بدن و بالا بردن قوای دفاعی انجام می شود. ژل رویال باعث تولید و تقویت گلبول های سفید در خون می شود. این ماده به خودی خود نیز دارای خاصیت آنتی باکتریایی و آنتی بیوتیکی است و با میکروب ها و باکتری ها مبارزه می کند و فضای رشد و افزایش را به آنها نمی دهد.

سرطان خون پنجمین سرطان شایع در جهان است و از جمله بیماری هایی است که درصد مرگ و میر بالایی دارد. محققان در سال های اخیر با تمرکز بر روی فرایند های درمانی بدون عارضه یا کم عارضه شروع به تمرکز روی روش های گیاهی و طبیعی کرده اند. یکی از مورد توجه ترین و موثرترینِ این محصولات ژل رویال زنبور عسل است.

گروهی از محققین و متخصصان از سه دانشگاه معتبر کانادایی گرد هم آمده تا روی فعالیت لیپید یا اسید چرب معروف ژل رویال موسوم به 10H2DA یا همان ده_هیدروکسی_دو_دکونوئیک_اسید با تمرکز روی درمان تومورهای مزمن مخصوصا در سرطان خون کار کنند. این گروه در نهایت گزارش کرده است که ترکیب ژل رویال با سلول های تومور سرطانی قبل از تلقیح کامل منجر به سرکوب رشد لوکومی موش های مورد آزمایش شده است و در نهایت مانع از تشکیل تومورهای بدخیم در این گروه موش ها شده است.

نحوه مصرف ژل رویال برای درمان سرطان-عسل فروردین
مصرف ژل رویال برای درمان سرطان آیا مفید است و چگونه؟!

نحوه مصرف ژل رویال برای درمان سرطان (روش علمی، درمانی، تجربی)

نکته اول: بهترین روش و توصیه به این افراد، مصرف ژل رویال خالص است نه ترکیب ژل رویال با هر چیزی حتی عسل طبیعی. می توانید عسل را بعد از 5 الی 10 دقیقه بعد بصورت مکیدن یا لیسیدن آرام یک قاشق چایی خوری سر پر از عسل طبیعی انجام بدهید.

نکته دوم: بهترین زمان مصرف ژل رویال برای سرطان، صبح ها بصورت ناشتا است یعنی سعی کنید ژل رویال را بعنوان اولین چیزی که در روز میل می کنید استفاده کنید و می توانید یک نوبت هم شب ها حداقل دو ساعت قبل خواب میل کنید ولیکن اگر دوز و روش مصرف درست را صبح ها انجام میدهید همان نوبت مصرف برای شما کافی است.

ژل رویال برای درمان سرطان-عسل فروردین

نکته سوم: میزان یا نحوه مصرف ژل رویال برای بیماران سرطانی 3 تا 7 گرم است که دوز مصرف مناسب و تاثیرگذار است و می توانید این مقدار را تا 12 گرم هم افزایش بدهید و در این صورت بهتر است نوبت دوم یا شبانه را هم اضافه کنید و این 12 گرم یا مازاد 7 گرم را در نوبت دوم استفاده کنید.

نکته چهارم: مدت زمان یا طول دوره مصرف ژل رویال برای درمان سرطان برای این افراد حداقل 40 روزه است ولی بهترین طول دوره 8 هفته است طبق کارهای علمی و مقالاتی که در حوزه پزشکی و درمانی روی بیماری سرطان انجام شده است.

امیدواریم به پاسخ سوال ” آیا مصرف ژل رویال برای درمان سرطان مفید است ” رسیده باشید. شاید مهمترین نکته خاصیت ژل رویال در بهبود و رفع علائم داروها و درمان های مربوط به سرطان باشد که مفصل در مورد آن صحبت کردیم.

مصرف ژل رویال سوپر فروردین با میزان اسید چرب (10HDA) که 3.3 است را بعنوان یکی از بهترین های ایران و جهان با کیفیت بسیار بالا و تولیده بهار مجموعه زنبورستان های فروردین به شما پیشنهاد می دهیم .به امید سلامتی و بهروزی برای تمام مردم ایرانِ جان.

محمد رسول
نویسنده

محمد رسول رسولی منش

  • 116 نوشته ها
  • 650 دیدگاه ها

9 پاسخ

  1. حدودا 12 سال پیش یکی از دوستان سرطان داشت که شفا پیدا کرد ، ایشون گفتن اول روحیه بعد درمان های سنتی مثل گرمی جات ها و ژل رویال معجزس برای سرطان

  2. ما هرچقدر سرچ زدیم آخرش مطلب مفیدی برای مصرف ژل رویال پیدا نکردیم
    ممنون که تونستین آگاه سازی خوبی نسبت به این مسلئه به ما بدین ! ولی هنوز گیچم من

  3. سلام وقتتون بخیر. می خواستم بپرسم ژل رویال موجود در فروشگاه همه ایرانی هستند و این که فرمودید ارسال به تهران به صورت خالص هست با توجه به این که فروشگاه شما قم هست چه جوری ارسال میشه که آب نشه؟؟؟

    1. درود بر شما
      تمام مطالب سایت در اختیار شما و دوستان است و استفاده از مقالات و ویدئو ها کاملا آزاد

  4. سلام ، برای سرطان خون مطلبتون خیلی کوتاه بود میشه بگید چه مقدار باید برای سرطان خون و کسی که آقاست و حدود ۷۰ سال هم سن دارند و البته دیابت ، با توجه به این نکات توصیه تون چیه
    خیلی ممنونم

    1. درود بر شما
      نکات اصلی و کلیدی در مورد فواید ژل رویال و نحوه استفاده در همه یانواع سرطان ها یکسان هستش.
      در مورد مقدار و دوره ی مصرف بهترین توصیه مقدار 6 یا 7 گرم روزانه برای دوره 8 هفته ای است.
      در مورد دیابت هم به هیچ عنوان نگران نباشید و ژل رویال حتی تنظیم کننده قند خون هم هست و یه حالت شبه انسولینی هم داره و غدد درون ریز بدن رو هم تنظیم می کنه و از چند جهت به بهبود دیابت هم منجر میشه
      به امید سلامت و بهروزی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *