خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

ژل رویال و درمان سرطان ها

چکیده :
ماده (HAD10) به ژل رویال خاصیت ضد سرطانی بخشیده است. همچنین از طریق خاصیت ضد فعالیت استروژن این ژل مانع رشد سلولهای سرطانی در سرطان سینه میشود. همینطور این ماده میتواند سلول های ایمنی را وادار به تولید مواد و عوامل ضد تومور در بدن کند.
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [5,00 | آراء: 6]Loading…

ماده (HAD10) به ژل رویال خاصیت ضد سرطانی بخشیده است. همچنین از طریق خاصیت ضد فعالیت استروژن این ژل مانع رشد سلولهای سرطانی در سرطان سینه میشود.

ژل رویال و درمان سرطان ها

خاصیت ضد سرطانی

ماده (HAD10) به ژل رویال خاصیت ضد سَرطانی بخشیده است. همچنین از طریق خاصیت ضد فعالیت استروژن این ژل مانع رشد سلولهای سَرطانی در سَرطان سینه میشود. همینطور این ماده میتواند سلول های ایمنی را وادار به تولید مواد و عوامل ضد تومور در بدن کند. از جمله این مواد می توان به عامل نکروز دهنده تومور و اینترفرون گاما اشاره کرد.

در مشاهدات آزمایشگاهی افزایش مواد فوق در کشت سلول همراه با ژل رویال تایید شده است. این ماده بسیار مغذی تاثیر خوبی بر بهبود بیماران سَرطانی بعد از پرتو درمانی و شیمی درمانی دارد و باعث سرعت افزایش گلبولهای سفید (WBC) در خون میشود.

پیشنهاد مطالعه:

درمان سرطان

ژل رویال و درمان سرطان ها

شواهد نشان می­دهد که این ماده:

انرژی را افزایش داده، اضطراب، کمبود خواب، بالا و پایین بودن خلق، کمبود حافظه را کاهش داده و باعث قویتر شدن سیستم ایمنی می‌شود. تحقیقات انجام شده در نیویورک نشان می دهد که ژل رویال شامل ترکیبات محرک غدد درمان کننده سیستم تولید مثل هم در زنان و هم در مردان می­‌شود و مانند یک هورمون طبیعی عمل می­‌کند.

مطالعات دیگر بیانگر آن است که، افراد تحت آزمایش بعد از تغذیه با ژل رویال بیشتر رشد کردند و زندگی طولانی­‌تری داشتند و تولید مثل و قدرت جنسی بیشتری پیدا کردند.

محمد رسول
نویسنده

محمد رسول رسولی منش

  • 118 نوشته ها
  • 661 دیدگاه ها

2 پاسخ

  1. من برای سرطان معده ی مادر استفاده کردم و راضی بودم تا حدودی ولی الان کتوجه شدم که دوز مصرف و دوره اش خیلی مهمه ممنون میشم بهم توضیح بدید

  2. سلام اقای رسولی عزیز
    بفرمایید برای سرطان خون نوع سه چه مقدار باید استفاده کنیم و چه مدت و اینکه چه تاثیری میزارع روی بیمار
    بی نهایت ممنونم از پاسخگویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.