خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

خواص ژل رویال برای پوست و زیبایی + پاسخ به 20 پرسش شما

چکیده :
خواص ژل رویال برای پوست چیست؟ آیا مصرف ژل رویال شما را جوان تر نشان می دهد؟ آیا ژل رویال ضد پیری است و روند پیری را به تاخیر می اندازد؟
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [4,96 | آراء: 50]Loading…
خواص ژل رویال برای پوست و زیبایی + پاسخ به 20 پرسش شما

خواص ژل رویال برای پوست و زیبایی

مصرف ژل رویال برای پوست از زمان مصریان باستان رواج داشته و امروز هم مصرف ژل رویال برای پوست و مو بسیار رایج است. همچنین ژل رویال یک ماده محبوب نیز در کرم های پوستی به شمار می رود و تحقیقات هم از استفاده ی آن به عنوان تقویت کننده کلاژن حمایت می کند.چاپ ایران فردا

مصرف ژل رویال با افزایش تولید کلاژن در پوست، به محافظت از پوست در برابر اثرات اشعه ماوراء بنفش نیز کمک می کند. تاثیرات این گنجینه ی طبیعت بر درخشندگی پوست و رفع لک و پیس و شادابی پوست در دراز مدت اثبات شده است.

پادکست خواص ژل رویال برای پوست

خواص ژل رویال برای پوست و زیبایی
خواص ژل رویال برای پوست و جوان سازی

مصرف ژل رویال اصل هم به صورت خوراکی و هم به صورت موضعی می تواند به بهبود زخم و سایر بیماری های التهابی پوست کمک کند. رویال ژلی دارای اثر ضد باکتریایی است که می تواند زخم ها را تمیز و عاری از عفونت نگه دارد.

ژل رویال با تنطیم عملکرد کبد و کلیه و خون سازی و دفع سموم در بدن بعد از چند دوره ی مصرف باعث ایجاد پوستی شفاف و روشن می شود. فواید ژل رویال برای پوست صورت می تواند از مصرف ژل رویال بصورت ماسک هم به خوبی منتقل شود.

ژل رویال هایی که مجموعه فروردین برای پوست و زیبایی به شما پیشنهاد میدهد

خواص ژل رویال برای پوست و زیبایی + پاسخ به 20 پرسش شما

فواید ژل رویال برای پوست و جوانسازی

فواید ژل رویال برای پوست صورت و جوانی امروزه بر کسی پوشیده نیست و این تاثیر بواسطه ی ویتامین ها و مواد معدنی که به مبارزه با علائم پیری می روند انجام می شود.

مطالعات نشان داده اند که اسیدهای موجود در رویال ژل می تواند تولید کلاژن و ارتقاء بهتر آن را انجام دهند و حداکثر تاثیر را در خاصیت ژل رویال برای پوست داشته باشند. اگر تولید کلاژن را افزایش دهید، می توانید روند پیری را کاهش دهید و به طور بالقوه پوست خود را در برابر آسیب های التهابی مقاوم کنید.

هنگامی که صحبت از مراقبت از پوست و فواید ژل رویال برای پوست به میان می آید، رویال ژلی یک چند کاره ی مهم است، که به دلیل خواص ضد پیری، ضد باکتری و التیام زخم در دنیا شناخته شده است. امروزه مواد آرایشی زیادی از معتبرترین برند ها محصولات خود را با ژل رویال به بازار عرضه می کنند.

فواید ژل ژل رویال برای پوست و جوانسازی

دکتر کینگ در غالب یک مقاله درباره فواید ژل رویال برای پوست توضیح می‌دهد که رویال ژلی حاوی یک لیپید یا اسید چرب مهمی به نام 10-هیدروکسی 2-دسنوئیک اسید (10HDA) است، که تولید فیبروبلاست را در کلاژن تحریک می‌کند. رویال ژل با افزایش تولید کلاژن پوست می تواند به درمان و پیشگیری از خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی پوست کمک کند.

خواص ژل رویال برای پوست و زیبایی + پاسخ به 20 پرسش شما

5. آیا می توانم از ژل رویال برای لک صورت استفاده کنم؟ (خاصیت ژل رویال برای پوست صورت)

خاصیت ها و فواید ژل رویال عسل برای پوست صورت بسیار زیاد است اما رعایت چند نکته به تاثیر بیشتر و جلوگیری از بروز آسیب احتمالی کمک خواهد کرد.

نکته اول: محدودیت خاصی در استفاده از ژل رویال برای صورت به عنوان ماسک ندارید ولی بهترین حالت برای حداکثر تاثیر فواید ژل رویال برای پوست یک روز در میان و یا هفته ای دوبار است.

نکته دوم: رویال ژل بعد از چند دقیقه روی پوست شما کاملاً خشک می شود و اگر شما صحبت کنید یا عضلات صورت تکان بخورد باعث ترک روی پوست و یا سوزش می شود پس در هنگامی که ماسک روی صورت قرار دارد لطفاً استراحت کنید و بیشتر شنونده باشید تا گوینده!

نکته سوم: بهتر است ژل رویال حداقل یک ربع تا نیم ساعت روی پوست شما بماند تا تمام خواص و معجزه ژل رویال برای پوست صورت را دریافت کنید.

نکته چهارم: برای تاثیر بیشتر خاصیت ژل رویال بر پوست بهتر است قبل از مصرف ژل رویال به عنوان ماسک، صورت را با آب ولرم بشویید و لایه چربی اولیه را از صورت پاک کنید تا رویال ژلی بهتر با سلول های پوستی شما ارتباط بگیرد. اگر احتمالاً پوست چربی دارید با صابون پوستِ خود را تمیز کنید.

ژل رویال یک منبع غنی از ویتامین B5 است که موجب افزایش خواص ژل رویال برای پوست و مو می شود. رشد سریع مو را تضمین می کند و به حجم بیشتر مو کمک می کند و در عین حال ریزش مو را کاهش می دهد. دستور مصرف: روزانه 1 میلی لیتر (یا 1 قطره) را روی ناحیه مورد نظر بدون هیچ افزودنی بمالید.

بره موم ضد باکتری است و به ویژه برای آکنه عالی است.

افرادی که پوست مستعد آکنه دارند می توانند از مزایای بره موم بهره ببرند. دکتر گوهارا می‌گوید: «خواص ضد باکتریایی آن می‌تواند با باکتری‌های مولد آکنه مبارزه کند، در حالی که خواص مرطوب‌کننده و شفابخش آن به ترمیم سریع‌تر پوست پس از آکنه نیز کمک می‌کند.»

وجود بیوتین در ژل رویال

ژل رویال یک نیروگاه تغذیه ای است. حاوی ویتامین های A، تمام ویتامین های B، C، D و E است. به خصوص دارای ویتامین های B از جمله B1، B2، B3، B6، B12، اسید فولیک، اینوزیتول و بیوتین است که مهم ترین خاصیت ژل رویال برای پوست و مو می باشد.

جاش آکس نویسنده کتاب پرفروش رژیم کتوژنیک و رژیم غذایی کلاژنِ آینده، می گوید که ژل رویال منبع بیفیدوباکتری است، نوعی باکتری که از سلامت دستگاه گوارش پشتیبانی می کند و به همین واسطه یک نوع پروبیوتیک محسوب می شود.

یافته ها نشان می دهد که مصرف روزانه ژل رویال خوراکی (1000 میلی گرم) به مدت هشت هفته در کاهش علائم یائسگی بسیار موثر است. مصرف مداوم ژل رویال اصل بصورت روزانه می تواند شادابی و انرژی زیادی به خانم های یائسه بدهد و از علائمی نظیر گُر گرفتگی و حرارت بالای بدن جلوگیری خواهد کرد و در ایجاد خواب منظم موثر خواهد بود.

کمبود هورمون های جنسی در زنان یائسه به طور چشمگیری منجر به از دست دادن استخوان می شود. ژل رویال به دلیل حفظ حجم استخوان در این شرایط، اثر ضد پوکی استخوان دارد. ما فرض کردیم که پروتئین ژل رویال (MRJP، باقیمانده نهفته پس از استخراج ژل رویال) همچنین از کمبود استخوان در موش‌های ماده تخمدان برداشته شده (OVX)، مدل حیوانی زنان یائسه جلوگیری می‌کند.

خواص ژل رویال برای پوست و زیبایی + پاسخ به 20 پرسش شما

طریقه مصرف ژل رویال برای پوست صورت

خاصیت ها و فواید ژل رویال اصل در مایعات داغ از بین نمی رود؟

ژل رویال تازه را می توان به راحتی روی نان تست پخش کرد، به بلغور جو دوسر یا غلات صبحانه اضافه کرد، با عسل مخلوط کرد یا حتی در قهوه یا چای هم زد. پودر ژل رویال را می توان با هر چیزی ترکیب کرد، اما شاید در اسموتی ها، آب میوه ها، شیک ها یا غلات بهترین عملکرد را در افزایش خواص ژل رویال برای پوست و جوانی داشته باشد.

اگرچه بهترین طریقه مصرف ژل رویال بصورت خالص و تنها است و بهتر است صبح ها بصورت ناشتا و زیر زبانی استفاده کنید تا بهترین تاثیر دارویی و درمانی را از مصرف ژل رویال اصل بگیرید. بهره گیری از خواص ژل رویال برای پوست و… به مداومت در مصرف، طول دوره مصرف و مقدار مصرف روزانه رویال ژل بستگی دارد.

مقدار مصرف ژل رویال خالص با توجه به مقالات و کارهای تجربی به شرح زیر است: برای حفظ سلامت: 1-2 گرم (تقریباً ¼ تا یک پنجم قاشق چایخوری) در روز. برای استفاده دارویی: 4-5 گرم (تقریباً ½ قاشق چایخوری) در روز.

12 گرم حداکثر مقدار مصرف روزانه است که برای بهره گیری از خواص ژل رویال برای پوست، مو و… توصیه می شود.

نکته: ترکیب ژل رویال و عسل برای مصارف درمانی (افزایش تاثیر خاصیت و فواید ژل رویال برای پوست) پیشنهاد نمی شود و بهتر است از ژل رویال خالص استفاده کنید.

مقدار مصرف ژل رویال برای پوست

در موارد درمانی و حداکثر تاثیر فواید ژل رویال برای پوست، می توان پودر غلیظ ژل رویال را توصیه کرد زیرا از هر سه کیلوگرم ژل رویال تازه، یک کیلو ژل رویال پودر با حداقل ماده موثره 3/5 بدست میاید. ما در محصول کپسول ژل رویال که برای یک دوره 20 روزه طراحی شده از ژل رویال پودر ارگانیک با گرید عالی 5 استفاده کرده ایم.

به گفته سایت عسل فروردین با پشتوانه ی نزدیک به 15 سال زنبورداری و کار تخصصی در حوزه ی تولید ژل رویال، رویال ژل «رایحه‌ای متمایز و طعم کمی تندو تیز، اسیدی و شیرین دارد». برخی دیگر آن را تا حدی قابض، کمی تلخ، خشک و دهان را گس می کند توصیف کرده اند.

رویال ژلی ماده ای طبیعی است که بصورت مستقیم و خالص قابل خوردن و جذب در بدن است. مصرف ژل رویال خالص با معده خالی ایرادی ندارد و دوز متوسط مصرف روزانه 5 گرم است. برای بهره گیری از خواص ژل رویال برای پوست، زیبایی و شفافیت آن می توانید بصورت ماسک صورت و هفته ای دوبار استفاده کنید.

ژل رویال

تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی FDA تأیید کرد که عسل سلطنتی یا ژل رویال حاوی سیلدنافیل، ماده فعال در داروی تجویزی تایید شده توسط FDA ویاگرا است که برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شود.

تایید FDA از ویاگرا محدود به استفاده تحت نظارت یک متخصص مراقبت های بهداشتی مجاز است. اما مصرف ژل رویال بعنوان تقویت کننده قوای جنسی در آقایان و بانوان این محدودیت ها یا خطر استفاده را ندارد.

رویال ژلی را می توان یک بار در روز، ترجیحا صبح بعد از بیدار شدن، بعنوان اولین وعده غذایی با معده ی خالی میل کنید تا از حداکثر خواص ژل رویال برای پوست و سلامتی بهره مند شوید.

البته می توانید این کار را دو بار در روز در دو وعده صبح و بعد از ظهر هم انجام دهید. مصرف ژل رویال در شب توصیه نمی شود زیرا به گفته ی بعضی مقالات انرژی بدن را بالا می برد و باعث بی خوابی می شود.

اکثر تحقیقات نشان می دهد که مصرف ژل رویال به مدت 8 هفته و روزانه می تواند بهترین عملکرد را در فواید ژل رویال برای پوست داشته باشد. با دوز حداقلی 1 تا 3 گرم برای مصارفی نظیر ارتقا سطح سلامت یا جلوگیری از علائم پیری و بهره گیری از خواص ژل رویال برای پوست و مو توصیه می شود.

سیلدنافیل بدون اعمال فیزیکی روی آلت تناسلی، مانند آنچه در حین رابطه جنسی رخ می دهد، باعث ایجاد نعوظ نمی شود. سیلدنافیل همچنین در مردان و زنان برای درمان علائم فشار خون شریانی ریوی استفاده می شود. ژل رویال زنبورعسل هم احتمالاً بتواند عملکرد مشابه سیلدنافیل داشته باشد.

خواص ژل رویال برای پوست و زیبایی + پاسخ به 20 پرسش شما

عوارض ژل رویال برای پوست

بنظرتون ژل رویال برای لک صورت و پوست ایجاد حساسیت یا مشکل می کنه ؟!

ممکنه افراد به فراخور طبع و ویژگی های منحصر بفرد بدنی شون به محصولات زنبور عسل مثل رویال ژل حساسیت داشته باشند که طبق آمار از هر هزار نفر یک نفر ممکنه این اتفاق براش بیوفته .

بهترین کار اینه چه برای مصرف خوراکی و چه برای مصرف ژل رویال بعنوان ماسک صورت و زیبایی یک بار یا چند بار مقدار خیلی کمی از ژل رویال رو روی پوست قرار بدید و اجازه بدید کمی روی پوست شما بمونه و استراحت کنه و واکنش های پوستتون رو ببینید تا مطمین بشید برای شما مشکلی نداره.

مثلا پوست قرمز یا ملتهب نشه یا ایجاد سوزش یا خارش نکنه. اگر این موارد نبود می تونید با خیال راحت از شاه انگبین ملکه زنبور ها برای جوان ماندن و زیبایی تون استفاده کنید.

اگر سوال یا نکته ای داشتید زیر همین مقاله برامون بنویسید یا اگر دوست داشتید با شماره های ما تماس بگیرید تا زودتر به جوابتون برسید.

جمع بندی 

ژل رویال یک ترکیب غنی از مواد مغذی است که به طور طبیعی توسط زنبور عسل تولید می‌شود. این ماده به عنوان غذای ملکه زنبور عسل برای تغذیه و رشد آنها استفاده می‌شود. خواص ژل رویال برای پوست می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

1. تغذیه پوست: ژل رویال حاوی ویتامین‌های A، C و E است که به تغذیه و تقویت پوست کمک می‌کنند. این ویتامین‌ها می‌توانند در حفظ رطوبت پوست، بهبود ترمیم و بازسازی سلول‌ها و بهبود رنگ و لطافت پوست مؤثر باشند.

2. ضد التهاب و آرامش بخش: خواص ضد التهابی ژل رویال می‌تواند در کاهش التهاب و تحریک‌های پوستی موثر باشد. این خاصیت می‌تواند به بهبود شرایط پوستی مانند جوش، اگزما و تحریک‌های دیگر کمک کند.

3. تقویت ساختار پوست: استفاده از ژل رویال می‌تواند به تقویت ساختار پوست و الاستیسیته آن کمک کند. این خاصیت می‌تواند خطوط ریز و چین و چروک‌های پوست را بهبود بخشد و پوست را شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر برساند.

ژل رویال هایی که مجموعه فروردین برای پوست و زیبایی به شما پیشنهاد میدهد

محمد رسول
نویسنده

محمد رسول رسولی منش

  • 116 نوشته ها
  • 619 دیدگاه ها

26 پاسخ

  1. سلام بهتره ژل رویال رو خالی رو پوست بزاریم یا با عسل مخلوط کنیم ؟

  2. سلام با تشکر از مطلب مفیدی ک ارائه دادین لطفا ممکنه راهنمایی کنید که آیا ژل رویال برای لک های پوستی پس از زایمان هم تاثیرگذار هست؟

    1. درود
      بله و می تونید ژل رویال رو به همون روش ماسک صورت که در بالا توضیح دادیم برای ترک های پوستی بعد از زایمان هم استفاده کنید

  3. این ژل رویال چیه که اینقدر مردمو شیفته ی خودش کرده ! هرچی میشه میگن ژل رویال بخور ، ژل رویال بمال ، ژل رویال مصرف کن !!!!!!!

  4. سپاس بابت مطلب مفیدتون که چطور ژل رویال رو برای پوستم استفاده کنم ، یک هفته ای بود که ژل رویال خریده بودم و بدون آگاهی مقدار زیادی ازش رو روی پوستم میمالیدم و الان با خوندن مطلب مفیدتون فهمیدم که داشتم اشتباه عمل میکردم. بازم تشکر

  5. خواص ژل رویال برای پوست چیست؟ آیا مصرف ژل رویال شما را جوان تر نشان می دهد؟ آیا ژل رویال ضد پیری است و روند پیری را به تاخیر می اندازد؟

    1. درود 🙂
      اینها سوالاتی هستن که در بالا سعی کردیم بهشون پاسخ بدیم ، جواب نگرفتید ؟ یا براتون هنوز سواله 🙂

  6. برای تقویت عمومی و جلوگیری از پیری اگر بخوام یه ماه استفاده کنم بهترین مقدار و در واقع کمترین مقدار چقدر هستش که هزینه هم زیاد نشه ؟ خیلی ممنون میشم که زودتر جواب بنده رو بدید

    1. درود بر شما
      بهترین طول دوره ی مصرف 40 روزه است و با توجه به سوال شما مقدار روزانه حداقلی 2 گرم رو بنده پیشنهاد میدم

  7. ممنون از مطالب شما
    من آرایشگر هستم
    نحوه تهیه ماسک ژل رویال به چه شکل می باشد

  8. من از ژل رویال بصورت هفتگی استفاده کردم واقعا در زیبایی تاثیر داره
    البته نمی شه از هر کسی هم ژل رویال مفید خرید

    1. درود
      میتونید حداکثر یک روز در میان بعنوان ماسک از ژل رویال استفاده کنید و یا هفته ای دو بار که کافیه و بعد از حدود یک ماه تاثیرات اون روی درخشندگی و شفافیت پوست و نرمی رو خواهید دید و استفاده دراز مدت هم از پیری و چین و چروک جلوگیری می کنه

  9. مرسی از شما
    مصرف ژل رویال برای دندان مفید هست؟ و سبب استحکام دندان می شود

  10. آیا می توان ژل رویال رو با زرد چوبه مخلوط کرد و بعنوان ماسک استفاده کرد؟
    آیا خواص هیچ کدام از بین نمی رود

    1. سلام و احترام
      میتونید با هم مخلوط کنید و هیچ ایرادی نداره ولی توصیه ما همیشه استفاده از ژل رویال خالص به تنهایی است و در مورد زردچوبه هم بهتره مخلوط زردچوبه و عسل رو بعنوان ماسک استفاده کنید نتیجه ی خیلی بهتری می گیرید

  11. عالی بود
    برای زخم بخیه هم می توان از ژل رویال استفاده کرد؟

  12. تشکر از شما
    بفرماید نحوه تهیه ماسک به چه صورت است ؟
    ژل رویال به تنهایی بر روی صورت استفاده شود یا با مواد دیگری ترکیب شود؟

    1. سلام
      بسیار ساده و اولیه ، بهتره که ژل رویال با هیچ ماده دومی مخلوط نشه و خیلی ساده حدود 3 تا 5 گرم ژل رویال تازه رو روی پوست تمیز قرار بدید و اجازه بدید حداقل 15 دقیقه تا نیم ساعت روی پوست شما استراحت کنه

  13. خیلی خیلی ممنونم از اطلاعات کاملی که لطف کردید جناب رسولی و میخواستم بگم بنده در پاسداران مرکز زیبایی دارم و بنظرم این محصول رو میشه اونجا بخوبی ارائه کرد اگر ممکنه راه ارتباطی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *