خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

درمان آلزایمر و ژل رویال

چکیده :
آیا ژل رویال در درمان آلزایمر موثر است؟ به تازگي مشخص شده اسـت ژل رويال داراي انواع فعاليتهاي بيولوژيكي در سلولهـا و بافتهاي مختلف بدن و بـه خصـوص سيسـتم اعصاب ميباشد.
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [4,95 | آراء: 19]Loading…
درمان آلزایمر و ژل رویال

درمان آلزایمر با ژل رریال

اخیرا مشخص شده اسـت ژل رويال زنبور عسل داراي انواع فعاليت هاي بيولوژيكي در سلول و بافت هاي مختلف بدن و بـه خصـوص سيسـتم اعصاب ميباشد. رویال ژلی حاوي تركيبـات فسـفردار به ويژه استيل كولين است كه يكي از ناقلين پيـام هـاي عصبي از يك سلول به سلول بعدي است.

استيل كولين براي شكل گيري و رشـد حافظـه و بازيابي آن لازم و ضروري ميباشد. بنابراين رويال ژل بعنوان یک منبع غنی از این ماده میتواند در درمان اين اختلالات مفيد واقع شود و از آلزایمر جلوگیری کند.

ژل رويال اكسيژن رساني به بافت مغز را افزايش ميدهـد، اين افزايش اكسيژن رساني در افراد مسني كه مبـتلا بـه برخـي از اخـتلالات مغـزي ناشـي از پيـري عـروق و كاهش اكسيژن رساني به مغز بوده اند، مفيـد مـي باشـد، همچنين نوروژنز را تسـهيل كـرده موجـب شاخه زايي و القاي تمـايز نـورونی مـي گـردد.

درمان آلزایمر و ژل رویال

این موضوع از فرسودگی و آسیب سلولهای مغز که د رنهایت منجر به بیماری آلزایمر میشود پیشگیری می کند. علاوه بر ايـن، مطالعـات نشـان داده انـد رويـال ژلی از طريـــق اثـــرات آنتـــي اكســـيداني موجـــب بهبـــود هيپرانسولينمي و مقاومـت بـه انسـولين در مـدل هـاي حيواني مقـاوم بـه انسـولين مـي شـود.

تركيبـات حاصل از هيدروليز آنزيمـي رويـال ژل داراي فعاليـت آنتي اكسيداني بسيار زيـادي در مقابـل انـواع اكسـيژن فعـال از قبيـل راديكـالهـاي آنيـون سـوپر اكسـيد و هيدروكسيل ميباشد.

پیشنهاد مطالعه:
درمان آلزایمر و ژل رویال

چند مقاله و تحقيقات كلينيكي رابطه اي را ميـان بيمـاري آلزايمـر و مقاومت به انسولين در مغز نشان داده اند.

بدین معنا که افرادی که دچار انواع دیابت یا مقاومت به انسولین هستند در معرض ابتلا به آلزایمر هستند.

در یک مقاله ی علمی دیگر در سال 2010 که روی موشهای صحرایی نر انجام شد شاهد بهبود اكتساب يا نگهداري اطلاعات در این گروه آزمایشی بودیم که نشان دهنـده ي افزايش توانايي يادگيري و حافظـه بدلیل مصرف ژل رویال اسـت.

نتايج حاصل از ايـن تحقيـق بيـانگر بهبـود يـادگيري و حافظه بود که محققین بر این باورند که به دليل مهـار اسـترس اكسـيداتيو و بهبـود سـطح ATP توسـط ژل سلطنتی ملکه زنبور عسل می باشـد.

درمان آلزایمر و ژل رویال

مقدار مصرف ژل رویال برای درمان آلزایمر

مصرف روزانه 3000 میلی گرم تا 7000 میلی گرم ژل رویال تازه یا 1000 میلی گرم ژل رویال لیوفیلیز ( پودر فریز دراید ) برای 8 هفته متوالی بصورت صبح ناشتا بهترین تاثیرگذاری روی درمان آلزایمر با ژل رویال را خواهد داشت. تازه و باکیفیت بودن ژل رویال اصل موقع خرید ژل رویال برای موثر بودن خواص ژل رویال بسیار مهم می باشد و باید به آن توجه کرد.

درمان آلزایمر و ژل رویال

پرسش و پاسخ

به تازگي مشخص شده اسـت ژل رويال داراي انواع فعاليت هاي بيولوژيكي در سلول هـا و بافت هاي مختلف بدن و بـه خصـوص سيسـتم اعصاب ميباشد. رویال ژلی حاوي تركيبـات فسـفردار به ويژه استيل كولين است كه يكي از ناقلين پيـام هـاي عصبي از يك سلول به سلول بعدي مـي باشـد. استيل كولين براي شكل گيري و رشـد حافظـه و بازيابي آن لازم و ضروري ميباشد.

هم چنین ژل رويال اكسيژن رساني به بافت مغز را افزايش ميدهـد، اين افزايش اكسيژن رساني در افراد مسني كه مبـتلا بـه برخـي از اخـتلالات مغـزي ناشـي از پيـري عـروق و كاهش اكسيژن رساني به مغز بوده اند، مفيـد مـي باشـد.

مصرف روزانه 3000 میلی گرم تا 7000 میلی گرم ژل رویال تازه یا 1000 میلی گرم ژل رویال لیوفیلیز (پودر فریز دراید) برای 8 هفته متوالی بصورت صبح ناشتا بهترین تاثیرگذاری روی درمان آلزایمر با ژل رویال را خواهد داشت.

محمد رسول
نویسنده

محمد رسول رسولی منش

  • 118 نوشته ها
  • 697 دیدگاه ها

5 پاسخ

  1. سلام و عرض ادب به شما
    می تونم بدونم اگر بخوایم به قصد پیشگیری از ابتلا به آلزایمر یا بیماری هایی از این دست ژل رویال استفاده کنیم چقدر در سال میتونه کافی باشه
    سپاس فراوون

    1. درود بر شما
      توصیه ما استفاده ژل رویال با گرید 2 به بالاس بعنوان اولین نکته ، نکته دوم استفاده برای دوره ی 40 روزه یا 8 هفته ای است و آخرین نکته اگر دوره ی 40 روزه رو انتخاب کردید 3 حداقل دوره در سال کافیه و اگر دوره ی 8 هفته ای رو انتخاب کردید حداقل 2 دوره مصرف در سال کفایت میکنه

  2. سلام
    مادر بنده با 76 سال سن حدود دو سالی هستش که به آلزایمر دچار شدن و نمیتونم بگم خیلی شدیده و هیچی رو یادشون نیست ولی خب به شدت اذیت کننده س و مثب بچه ها شدن که مرتب باید مراقبشون باشیم ، بفرمایید مصرف الان میتونه موثر باشه و فکر می کنید چقدر مصرف کنند تا به بهبود اولیه برسند
    ممنونم

    1. سلام و عرض احترام
      حتما موثر خواهد بود و اتفاقا در این موارد بشرط مصرف مرتب و رعایت دوز کافی و مدت زمان دوره تاثیرات مثبت مصرف ژل رویال رو خواهید دید
      برای این موضع مقاله ی علمی روی کارکرد ژل رویال برای درمان آلزایمر رو در سایت قرار دادیم
      پاسخ سریع و خلاصه به شما : دوره مصرف 8 هفته ، میزان مصرف روزانه بین 3 تا 8 گرم ، گرید حداقلی ژل رویال 2 باشه و صبح ناشتا بصورت زیر زبانی بهترین روش مصرف خواهد بود
      آرزوی سلامتی و بهروزی برای شما دارم