خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

عسل اقاقیا-خرید عسل اقاقیا-قیمت عسل اقاقیا-خواص عسل اقاقیا-عسل فروردین

عسل اقاقیا فروردین

خرید هدفمند

بررسی 8 مورد از مهم ترین خواص جینسینگ برای مردان

چکیده :
جینسینگ گیاهی سرشار خاصیت است که از شاخص ترین ویژگی آن باید به خواص جینسینگ برای مردان اشاره کرد که تاثیرات فوق العاده به روی سلامت آن ها خواهد گذاشت، در ادامه به فواید جینسینگ برای مردان خواهیم پرداخت.
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [5,00 | آراء: 9]Loading…

خواص جینسینگ برای مردان

خواص جینسینگ برای مردان و تاثیرات آن بر تمایلات جنسی سالیان زیادی است که مورد بحث قرار دارد و حتی نتایج مثبت و امید بخشی نیز از آن گزارش شده است. جینسینگ این پادشاه گیاهان در زمینه های مختلفی چون بهبود رفاه عمومی مردان، درمان اختلالات جنسی، افزایش قدرت بدنی و … تاثیرات خود را به روی سلامتی مردان می گذارد.

ما در این مقاله قصد داریم که به طور کامل به بررسی فواید جینسینگ برای مردان، نحوه مصرف و معرفی بهترین محصولات جینسینگ برای مردان تا و شما نیز بتوانید در پس آشنایی با این خواص و استفاده از آن بیشترین و بهترین فایده را از این گیاه ارزشمند دریافت کنید.

خواص جینسینگ برای مردان- جینسینگ برای آقایان

پر فروش ترین محصولات جینسینگ مجموعه فروردین

1- خواص جینسینگ برای نعوظ در مردان

مطالعات علمی از خواص جینسینگ برای نعوظ گزارش های مثبتی را ارائه می دهند، این مطالعات نشان می دهند که مصرف جینسینگ با ترویج سنتز توسط سلول‌ها و انتقال عصبی اکسید نیتریک (NO) موجب گشاد شدن عروق و شل شدن آن ها می شود در نتیجه آن ها را منعطف تر و جریان خون را بهتر می کند.

این گشاد شدن عروق، گردش خون را تحریک و رگ های خونی که در داخل آلت تناسلی وجو دارد و امکان نعوظ را فراهم می کند خواهد کرد. خواص جینسینگ برای نعوظ توسط یک نهاد اروپایی (EFSA) که پیرامون گیاهان تحقیقات انجام می دهد را تایید و جینسینگ را مجاز به ادعا افزایش نعوظ می کند.

این خاصیت جینسینگ به قدری جالب و تاثیرگذار است که حتی می توان نحوه عملکرد آن را داروها (مانند ویاگرا) مقایسه کرد، با این تفاوت که جینسینگ فورا عمل نمی کند و در میان مدت تاثیر خود را خواهد گذاشت. بنابر تجربیات نشان داده شده است که حداقل 15 تا 21 روز طول می کشد تا اولین فواید بهبود نعوظ در اثر مصرف جینسینگ حفظ شود.

مهم ترین مزیت خواص جینسینگ برای نعوظ این است که هیچ عارضه جانبی در فرد مصرف کننده ایجاد نمی کند و همچنین تأثیر مثبتی را بر وضعیت عروق و کیفیت دیواره ها دارد.

2- خواص جینسینگ برای مردان در افزایش اسپرم

یکی دیگر از مهم ترین فواید جینسینگ برای مردان درمان ناباروری است، جینسینگ کیفیت و تعداد اسپرم افراد سالم و همچنین بیماران مبتلا به ناباروری را بهبود می بخشد از این رو می تواند احتمال بارداری را بالا ببرد.

برخی منابع اعلام کرده اند که مصرف 12 هفته ای منظم و روزانه 1.5 گرم جینسینگ در روند افزایش و کیفیت اسپرم و احتمال بارور شدن موفق عمل کرده است. این خواص از جینسینگ بیشتر به جین سنوزیدها که اجزای اصلی فعال و دارویی این گیاه است نسبت داده می شود.

در مطالعه ای که به روی مردانی که پروتئین های mRNA و CREM در بدن آنها کم بود که این عامل باعث توقف خاصی از اسپرماتیدهای گرد که می تواند علت احتمالی ناباروری باشد انجام شد نشان داده شد که درمان و افزایش تراکم و تحرک اسپرم با مصرف جینسینگ پاناکس بوجود آمد.

همچنین در استناد 23 بیمار آستنوسپرمی تحت درمان با جینسنگ نیز افزایش قابل توجهی در تحرک پیشرونده اسپرم نشان داده شد، که بخش های آبی، آلی و پلی ساکارید تحرک جهت اسپرم انسان را در 60 تا 120 دقیقه افزایش می دهند.

در یک مطالعه دیگر اثر تحریکی عصاره جینسینگ بر روی سنتز DNA و پروتئین در بیضه موش صحرایی مورد آزمایش قرار گرفت، در این آزمایش افزایش تعداد اسپرم موش‌های تحت درمان با جینسنگ از طریق افزایش فاکتور نوروتروفیک مشتق از سلول‌های گلیال در سلول‌های سرتولی نشان داده شده است. مشخص شده است که این اثرات از طریق القای فعالیت های نیتریک اکسید سنتاز (NOS) و تولید NO موجود در جینسینگ انجام می شود.

3- خواص جینسینگ برای تقویت قوای جنسی مردان

یکی از مهم‌ترین مزایای جینسینگ برای آقایان تأثیر مثبت آن بر تقویت قوای جنسی می باشد تا جایی که جینسینگ را به عنوان یک داروی غرایز جنسی می شناسند. مطالعات نشان داده‌ است که جینسینگ می‌تواند با افزایش جریان خون در اندام های تناسلی به بهبود کیفیت نعوظ و افزایش میل جنسی کمک کند و همچنین در جلوگیری از زود انزالی نیز بسیار موثر عمل می کند.

4- افزایش انرژی و کاهش خستگی مردان با جینسینگ

جینسینگ به عنوان یک ماده مقوی طبیعی شناخته می‌شود که می‌تواند انرژی بدن را افزایش و خستگی را کاهش دهد در نتیجه تاثیر مثبتی به روی عملکرد بدن شما در طول روز می گذارد و باعث می شود که احساس خستگی دیرتر به سراغتان آید.

ترکیباتی مثل پلی ساکارید ها و الیگوپپتیدهای موجود در جینسینگ در کاهش استرس اکسیداتیو نقش داشته و همین عامل باعث می شود تا در طول روز انرژی بیشتری را داشته باشید.

5- جینسینگ برای عملکرد ورزشی آقایان

جینسینگ از جمله موادی است که ورزشکاران و بدنسازان نباید از آن غافل شوند، مصرف جینسینگ در قبل و بعد از تمرین به افزایش استقامت بدن و ریکاوری آن کمک بسیاری می کند. اگر به دنبال این هستید که در حین ورزش و تمرین انرژی بیشتری را داشته باشید توصیه می کنیم قبل از شروع ورزش جینسینگ را مصرف کنید. مصرف جینسینگ پس از تمرین نیز با افزایش اکسیژن رسانی به عضلات در ریکاوری و درد کمتر به کمک شما می آید.

خواص جینسینگ برای آقایان

6- تقویت سیستم ایمنی آقایان با جینسینگ

از جمله خواص دیگر جینسینگ برای مردان تقویت سیستم ایمنی بدن است که مصرف جینسینگ باعث می شود تا سلول های ایمنی در بدن افزایش و عملکرد آن ها نیز بهبود پیدا کند، در نتیجه بدن شما قوی تر از قبل خواهد شد و در برابر عفونت ها و بیماری سخت تر از قبل تسلیم می شود.

حتی در این زمینه مطالعاتی انجام شده است که نشان می دهد مصرف روزانه و مداوم جینسینگ به مدت دو سال توسط بیماران سرطانی که به روی آن ها عمل صورت گرفته است، توانسته در عدم بازگشت علائم و تقویت سیستم ایمنی این افراد تاثیرات مثبتی را به جا بگذارد.

7- بهبود عملکرد ذهنی مردان با مصرف جینسینگ

ترکیبات موجود در جینسینگ ها از جمله جینسینوساید ها و ویتامین K در بهبود عملکرد ذهنی، تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر به مردان کمک می کند.

بررسی 8 مورد از مهم ترین خواص جینسینگ برای مردان

چگونه باید از خواص جینسینگ برای آقایان بهره مند شد؟

جینسینگ ها انواع مختلفی دارند و می توانید آن ها را به صورت ریشه، پودر، شربت و قرص ها مصرف کنید و از خواص آن بهره مند شوید که برای دیدن تنوع این محصولات نیز می توانید به فروشگاه جینسینگ ما در سایت مراجعه نمایید.

اما اگر بخواهیم در مورد نحوه مصرف جینسینگ برای آقایان صحبت کنیم باید بگوییم اولین نکته انتخاب نوع جینسینگ مصرفی می باشد، زیرا هر یک از محصولات جینسینگ روش مصرف مربوط به خودش را دارد.

مصرف جینسینگ برای آقایان اگر با اهداف عمومی باشد می توانید به مقاله نحوه مصرف جینسینگ مراجعه کنید چرا که ما در آنجا به طور تمام و کمال به روش های مصرف انواع مختلف جینسینگ پرداخته ایم، اما اگر میخواهید از جینسینگ برای اهداف دارویی و خاص استفاده نمایید بهتر است که قبل از خرید و مصرف آن با کارشناسان ما مشورت نمایید.

معرفی بهترین قرص جینسینگ برای مردان

اگر به دنبال قرص جینسینگ برای آقایان هستید ما در اینجا لیستی از قرص های جینسینگ را آورده ایم:

  • قرص ایکس اید گلدن لایف
  • کپسول کاماسوترا گلدن لایف
  • قرص سیکافارمد لوتوس
  • کپسول روجینسینگ قائم دارو
  • قرص ویاگرا قرمز
معروف ترین داروهای جنسی برای تقویت قوای جنسی

تا به اینجا به معرفی قرص جینسینگ برای آقایان پرداختیم اما قاعدتا هر محصول شیمایی در پس فواید و ویژگی هایی که دارد عوارضی را به همراه خواهد داشت این قرص های جینسینگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند زیرا در اثر شیمیایی بودن امکان ایجاد وابستگی و اعتیاد را در بدن فرد ایجاد می کنند و همچنین اثرات کوتاه مدت و ضرر هایی را برای کبد و کلیه خواهند داشت.

بنابراین توصیه ما برای بهره مندی از خواص جینسینگ برای آقایان مصرف گیاه طبیعی و یا محصولات جینسینگ طبیعی هستند که می توان در این راستا به کپسول جینسینگ شاخ گوزنی، کپسول جینسینگ هاگین، کپسول جینسینگ جکاریس و کپسول جینسینگ جنتامین اشاره کنیم و صفت بهترین قرص جینسینگ را به این محصولات بدهیم، زیرا در تهیه این محصول از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده و تمام مواد به کار رفته نظیر: شاخ گوزن، قارچ گانودرما، ژل رویال و … محصولاتی طبیعی و سالم هستند.

این کپسول های جینسینگ از بهترین و تازه ترین ریشه های جینسینگ اصل تهیه شده اند و باید بگوییم که شرکت تولید کننده کره ای این محصولات سالهاست که وظیفه صدور گواهینامه و سرتیفیکیت تاییدیه های گیاهی را برای سایر شرکت ها به عهده دارد و در چند سال اخیر نیز خود پا به بازار تجاری و تولید محصولات سالم و گیاهی کرده است و در بحث تولید محصولات سالم، گیاهی و با کیفیت بسیار موفق عمل کرده.

کپسول های طبیعی و سالم جینسینگ

جینسینگ هاگین

۹۷۵,۰۰۰ تومان

جینسینگ جنتامین

۹۷۵,۰۰۰ تومان

جینسینگ جکاریس

۹۷۵,۰۰۰ تومان

سوالات مهم و پر تکرار شما پیرامون سوال " خواص جینسینگ برای مردان "

یک مطالعه در سال 2013 نشان داد که مصرف جینسینگ باعث بهبود سطح سرمی تستوسترون در مردان مبتلا به هیپوگنادیسم می شود. همچنین یک مطالعه دیگر در سال 2014 نشان داده که جینسینگ منجر به افزایش تستوسترون تام و آزاد و همچنین بهبود قدرت عضلانی در مردان می شود.

چندین مطالعه پیش بالینی گزارش کرده اند که جینسینگ به دلیل داشتن یک تعدیل کننده حلقوی که عنصر پاسخگو به عنصر آدنوزین مونوفسفات است، باعث تقویت اسپرماتوژنز و همچنین بهبود مشکلات بیضه، کیفیت اسپرم و تحرک اسپرم می شود.

هر دو این گیاهان یعنی جینسینگ و ماکا برای سلامت باروری مفید و موثر هستند، اما جینسینگ ممکن است باعث افزایش سطح تستوسترون، افزایش میل جنسی و بهبود عملکرد کلی جنسی (به ویژه در مردان) می شود و ماکا نیز برای اختلال نعوظ (ED) نتایج تاصیرگذاری را به ثبت رسانده است همچنین  اختلالات جنسی ناشی از داروهای SSRI در زنان و کاهش میل جنسی به دلیل یائسگی را درمان کرده است.

محمد رسول
نویسنده

محمد رسول رسولی منش

  • 124 نوشته ها
  • 679 دیدگاه ها

2 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید، برای بهره مندی از خواص جینسینگ برای مردان به چه شکلی باید اون رو مصرف کرد؟

  2. برای تقویت قوای جنسی خود ریشه بهتر و موثر تره یا این کپسول های ترکیبی که پیشنهاد دادید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *