خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

عسل اقاقیا-خرید عسل اقاقیا-قیمت عسل اقاقیا-خواص عسل اقاقیا-عسل فروردین

عسل اقاقیا فروردین

خرید هدفمند

عسل چهل گیاه چیست ؟

چکیده :
عسل چهل گیاه کوهی فروردین که در بهار تولید می گردد و یکی از همه پسند ترین و پر تولیدترین عسل های مجموعه زنبورستان فروردین است.برای پاسخ به سوال عسل چهل گیاه چیست و خواص آن با ما همراه باشید
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [5,00 | آراء: 5]Loading…

عسل چهل گیاه چیست ؟ ( Multifloral Honey )

عسل چهل گیاه یا عسل چندگل که یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین عسل های ایران است و دلیل این نام گذاری بخاطر این است که زنبور برای تولید این عسل از شهد گلها و شکوفه های گیاهان متفاوت ، متنوع و زیادی نوشیده است و شما در طعم عسل چهل گیاه به سختی طعم گیاه مشخصی را حس می کنید و این بدلیل میکس وترکیب استادانه و با سلیقه زنبور عسل است.

عسل چهل گیاه می تواند حاصل تلاش زنبور روی 5 گیاه تا هزاران گیاه در یک منطقه باشد و عدد چهل در این عسل عددِ کسرت است و به معنای تنوع و زیادیِ منبع شهد برای تولید “عسل چهل گیاه” است.

عسل چهل گیاه چیست

عسل چهل گیاه غالبا جز عسل های بهاره محسوب می شود یا نهایتا در ابتدای فصل تابستان تولید می گردد اگرچه عسل چهل گیاه پاییزه هم داریم که غالبا مربوط به ییلاقات جنوبی کشور است و بسیار نیز خوش طعم و خوش عطر است.

خواص عسل چهل گیاه بی اندازه است و توقع از عسل چهل گیاه ارگانیک و سالم زیاد است و یکی از بهترین پیشنهادات ما برای مشکلات گوارشی و معده است مثل نفخ معده ، درد معده ، زخم معده و ریفلاکس که می تواند این عسل برایشان مفید باشد.

خواص عسل چهل گیاه فروردین

از خواص عسل چند گیاه می توان به تقویت عمومی بدن، ضد میگرن و دردهای مفصلی، محرک اشتها، ضد پوکی استخوان، تقویت اعصاب و دستگاه گوارش، تقویت قوای دفاعی بدن، درمان بیماری معده (زخم اثناعشر، رفلکس معده و …) اشاره کرد.

خواص عسل چهل گیاه فروردین چیست

عسل زنده فروردین ( دما ندیده ، خام و بهاره )

تولید عسل چهل گیاه و زمان برداشت و مناطق تولیدی

تولید عسل چهل گیاه بدلیل گستردگی دشت ها و کوهپایه های مساعد برای تولید این عسل ارزشمند در حجم بالا انجام می شود و یکی از 3 عسل پر تولید یا پر تولید ترین عسل های ایران است.

زمان برداشت عسل چهل گیاه معمولا از اواسط بهار تا پایان تابستان است و غالب تولید این عسل در غرب کشور و مناطق مرکزی است اگرچه مناطق بسیار زیاد ئ متنوعی در سراسر ایران قابلیت تولید عسل چهل گیاه ارگانیک و سالم را دارد.

خرید عسل چهل گیاه زنبورستان فروردین ( بهار 1403 )

عسل چهل گیاه فروردین که یک عسل بهاره محسوب می شود و غالبا چهل گیاه کوهستانی است و طعم خوشایند و همه پسندی دارد و یکی از عسل های عمومی مجموعه زنبورستان فروردین است.

برای خرید عسل چهل گیاه فروردین در سه وزن 650 گرمی ، 900 گرمی و 1350 گرمی در بسته بندی های شیشه ای می توانید اقدام بفرمایید.

عسل زنده چیست

جاذبه های عسل چهل گیاه

در دست نگارش …

محبوب ترین عسل های فروردین در سال 1402

محمد رسول
نویسنده

محمد رسول رسولی منش

  • 124 نوشته ها
  • 678 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *