خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

تاثیر شگفت انگیز بره موم و سرطان

چکیده :
یکی از خواص بره موم که در درمان بیماری های حاد کاربرد دارد، خاصیت ضد سرطانی آن می باشد. در این مطلب با خواص بره موم و سرطان و نحوه مصرف بره موم در سرطان آشنا خواهید شد.
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [5,00 | آراء: 12]Loading…
تاثیر شگفت انگیز بره موم و سرطان

بره موم و سرطان

بره موم یا پروپولیس یکی از محصولات زنبورعسل است که خواص فوق العاده ای برای سلامتی بدن دارد و به راحتی قابل تهیه و مصرف می باشد؛ اما در میان عموم بسیار ناشناخته باقی مانده است و از خواص بی نظیر آن که یکی از مهم ترین آن ها خاصیت ضد سرطانی بره موم می باشد غافل هستند .

اکثر مردم دنیا هنوز حتی اسم این ماده طبیعی را نیز نشنیده اند و در مورد خواص آن اطلاعات زیادی ندارند. این یعنی هنوز اطلاعات عموم در مورد این ماده و خواص بره موم در سرطان و درمان بیماری ها در دنیا ناشناخته است و باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام شود.

یکی از مهم ترین خواص این ماده که در درمان بیماری های حاد و مزمن تاثیرگذار است، خاصیت ضد سرطانی بره موم می باشد. این ماده می تواند در درمان بیماری های مزمن و بدون درمانی مثل سرطان بسیار مفید واقع شود. البته افرادی که قصد استفاده از پروپولیس را دارند، حتماً باید به این ماده و خواص آن ایمان داشته و در مدت زمان طولانی از بره موم به صورت منظم استفاده نمایند.

در دنیای امروز، هر روز شاهد رشد تعداد مبتلایان به بیماری سرطان هستیم. سرطان تنها مختص انسان نیست و در همه جانوران و گیاهان پرسلولی نیز ممکن است این بیماری رخ دهد. سرطان یک بیماری پیش رونده است، یعنی در آن سلول های بدن به طور غیر عادی تقسیم و تکثیر می شوند و بافت های سالم را نابود می کنند.

سرطان شامل همه انواع تومورهای بدخیمی می شود که در پزشکی، آنها را بیشتر با نام نئوپلاسم می شناسند. درمان سرطان برای بسیاری از افراد یک مورد ناممکن است. به ویژه کسانی که مبتلا به این بیماری هستند، ممکن است گمان کنند که کاری نمی توانند از پیش ببرند.

این در حالی است که خوشبختانه هم علم نوین و هم طب سنتی توانسته اند به راه حل های خوبی برای درمان سرطان برسند. البته این موضوع کاملا وابسته به دیدگاه شما دارد. در ادامه مطلب بره موم و سرطان با ما همراه باشید تا با خواص بی نظیر این ماده شگفت انگیز آشنا شوید.

بره موم بسیاری از عوامل مستقیم ضد سرطانی را در خود دارد. اسیدکافیئک موجود در این ماده، تولید CD4, IL2, IL4 و اینترفرون گاما را در موش های آزمایشگاهی افزایش می دهد.

هم چنین اسیدکافئیک از پیشرفت (مفاستاز) سرطان به ریه موش های مبتلا به سرطان سینه جلوگیری می کند. مواد اصلی موجود در بره موم که به آن خاصیت ضد سرطانی بخشیده است شامل اسیدکافئیک، پینوسمبرین، گالانژین، کریسین، آرتیپلینC، پینوبانکسین، اسیدسینامیک و تریست می باشد.

بره موم و سرطان-طریقه مصرف بره موم در سرطان-روش مصرف بره موم در سرطان-خواص بره موم برای سرطان-عسل فروردین
تاثیر شگفت انگیز بره موم و سرطان

انواع بره موم و تاثیرات آن ها بر سرطان

برخی افراد برای درمان سرطان از بره موم خام استفاده می کنند. این محصول نه تنها نمی تواند در درمان سرطان مفید واقع شود، بلکه ممکن است باعث ایجاد اختلال در سیستم گوارشی شما نیز شود. مخصوصاً اگر در حال شیمی درمانی هستید، معده حساس تر از همیشه است و مصرف بره موم خام کاری اشتباه و آزار دهنده خواهد بود.

لطفاً به هیچ وجه به صحبت های افراد ناآگاه توجه نکنید و حتماً قبل از شروع روش های درمانی با پزشک خود مشورت کنید. بره موم فراوری شده گزینه ایده آلی برای درمان بیماری سرطان است. در طی پروسه فرآوری مولکول های سنگین آن شکسته شده و می تواند به جنگ سلول های سرطانی برود. این محصول را می توانید با خیال راحت میل کنید و روند درمانی خود را برای مبارزه با سرطان پیگیری کنید.

درست است که پروپولیس فرآوری شده خاصیت ضد سرطانی بره موم را افزایش می دهد؛ اما طعم ناخوشایند و بوی تند و تیزی دارد. به همین علت توصیه کردن برای مصرف بره موم فرآوری شده ساده، کار چندان درستی نیست. با این حال اگر با بو و طعم بره موم فراوری شده مشکلی ندارید، می توانید آن را برای درمان سرطان مورد استفاده قرار دهید.

به باور بسیاری از محققان مبحث بره موم و سرطان، استفاده از عسل بره موم یک ترکیب فوق العاده برای درمان سرطان است. به این علت که هم طعم بره موم را خوشایند می کند و هم وجود عسل طبیعی در این ترکیب با خواص ضد سرطانی عالی، خود عاملی برای بهبودی سریعتر سرطان می باشد.

عسل بره موم های موجود در بازار، دوز بالایی از عصاره بره موم را دارند. به همین دلیل مصرف میزان کمی از این محصول به صورت روزانه می تواند به درمان سرطان کمک شایانی بکند.

البته اگر قصد استفاده از عصاره عسل بره موم برای درمان سرطان را دارید، سعی کنید در مورد طعم و مزه آن از فروشندگان این محصول اطلاعات کسب کنید. برخی بر این باورند که چون در عصاره عسل بره موم، عسل طبیعی ترکیب شده است، طعم خوبی دارد، اما در این عصاره، طعم بره موم غالب است. به همین علت عسل بره موم هم طعم خوشایندی ندارد، اما بهتر از بره موم خالص خواهد بود.

خوشبختانه در سال های اخیر محصولی با نام کپسول بره موم به بازار روانه شده است. شما می توانید برای فرار از مزه و بوی ناخوشایند بره موم و نهایت بهره مندی از خواص بره موم در سرطان، از کپسول بره موم استفاده کنید. البته خرید کپسول بره موم باید از فروشگاه هایی صورت گیرد که از کیفیت محصولات آن اطمینان دارید.

برای تاثیر بیشتر کپسول بره موم برای درمان سرطان می توانید از این کپسول به همراه شربت عسل میل بفرمایید. در این صورت، خواص ضدتومور عسل طبیعی نیز به کمک بره موم خواهد آمد.

تاثیر شگفت انگیز بره موم در سرطان-بره موم برای سرطان روده-خواص بره موم در سرطان-عسل فروردین
تاثیر شگفت انگیز بره موم و سرطان

مصرف کنندگان بره موم برای سرطان

به دو مورد از مصرف کنندگان بره موم برای سرطان اشاره می کنیم که یکی از آن ها در سال ۲۰۰۶ می باشد که یک مرد ۸۱ ساله با سرطان مجاری ادراری و مثانه تحت عمل اندوسکوپی قرار گرفت. او ۱۲ کپسول ۶ گرمی بره موم را به طور روزانه و به مدت یک ماه مصرف کرد.

قبل از عمل یک معاینه کیتوسکوپی ترتیب داده شد. تومور سرطانی او پس از دفع یک ماده اسفنجی مانند، کاملا ناپدید و ریشه کن شده بود. هم اکنون این بیمار بطور کامل بهبود یافته و در سلامت کامل به سر می برد.

بره موم برای سرطان روده

مورد بعدی مصرف بره موم برای سرطان روده می باشد. یک زن 57 ساله مبتلا به سرطان تخمدان که تخمدان و رحم او برداشته شده بود، تحت شیمی درمانی قرار داشت. او دچار تب بالا، اسهال و کاهش تعداد سلول های سفید یا لوکوپنی بود. پس از چند سال سرطان او به راست روده سرایت کرده بود.

او شروع به مصرف روزانه 2 گرم بره موم کرد و مجدداً تحت شیمی درمانی قرار گرفت اما بدن ایشان واکنش های منفی که قبلاً با آن مواجه بود را از خود بروز نداد. فاکتور CA19-9 در او کاهش یافت و هم اکنون سلامتی او در وضعیت عادی قرار دارد و در سلامتی کامل به سر می برد.

تاثیر شگفت انگیز بره موم و سرطان

نحوه مصرف بره موم در سرطان

بسیاری از افراد بر این باورند که بهترین روش مصرف بره موم در سرطان، استفاده از عسل بره موم باکیفیت است. با این حال اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که نمی توانید طعم تلخ و ناخوشایند عسل بره موم را تحمل کنید، پیشنهاد می کنیم که از کپسول بره موم استفاده کنید.

هرچند این موضوع به تجویز پزشک یا طبیب طب سنتی هم وابسته است و بهتر است قبل از مصرف هر کدوم از محصولات بره موم با آن ها مشورت داشته باشید تا مشکلی پیش نیاید.

نحوه مصرف بره موم در سرطان-مصرف کنندگان بره موم برای سرطان-عسل فروردین

دوز مصرف نیز مقدار ۱ تا ۵ گرم بره موم قبل از مصرف هر وعده غذایی می باشد که برای افراد با سنین مختلف، میزان و نحوه مصرف تغییر می کند.

در ضمن قبل از شروع به مصرف بره موم بهتر است برای سه روز متوالی، هر روز یک وعده و در هر وعده به اندازه ی یک نخود متوسط بصورت مکیدنی استفاده شود و اگر تا روز چهارم هیچ یک از عوارض بره موم را مشاهده نکردید می توانید از روز بعد، مصرف آن را با دوز مورد نظر شروع کنید.

بهتر است افرادی که مشکل معده یا روده دارند به هیچ عنوان از بره موم خام استفاده نکنند. همچنین برای افراد سالم نیز استفاده از این محصول می تواند در دراز مدت مشکلاتی را ایجاد کند. اگر چه اثرات مضری برای این ماده در دنیا گزارش نشده، اما افراد دارای آلرژی و آسم، بیماران کلیوی و کودکان زیر پنج سال بهتر است یا از این ماده استفاده نکنند و یا استفاده و مصرف آن با مشورت و تجویز پزشک باشد.

نتیجه گیری

مصرف بره موم در سرطان پیشرفته که تحت شیمی درمانی یا پرتو درمانی قرار دارند، راندمان درمان را افزایش داده و موجب کاهش عوارض منفی آن می گردد. هم چنین اگر بره موم بصورت روزانه و مرتب مصرف گردد باعث افزایش کیفیت زندگی، طول عمر و بهبود کامل در افراد مبتلا به بیماری های مختلف می گردد.

پروپولیس نه تنها برای بیماران، بلکه برای افراد سالم، جوان و حتی کودکان نیز جهت پیشگیری از انواع بیماری ها توصیه می گردد. همچنین در درمان سرماخوردگی، آنفولانزا، کرونا، ميكروب ها، انگل ها، زخم های معده، زكام، سينوزيت، التهاب حنجره، گلودرد و مشكلات تنفسی بسیار مفيد است. پزشكان می توانند از اين دارو برای درمان آسم، ذات الريه و بیماری سل کمک بگیرند.

محمد رسول
نویسنده

محمد رسول رسولی منش

  • 118 نوشته ها
  • 693 دیدگاه ها

2 پاسخ

  1. از آنجا که مصرف عسل و مشتقات آن برای بیماران مبتلا به سرطان، تابع شرایط و ضوابط خاصی است و عسل نیز بایستی دارای مشخصات و شاخص هایی باشد، در حال حاضر تنها عسل مورد تایید پزشکان و متخصصان سرطان، عسل سین سا ژاو می باشد.

  2. مرسی از شما
    لطفاً در مورد میزان مصرف بره موم برای سرطان بیشتر توضیح بدید
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.