خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

تقویت قوای جنسی

چکیده :
اختلال در عملکرد جنسی، یک مشکل شایع است که بیش از نیمی از زوج ها در دوره ای از زمان به آن دچار می شوند. اگرچه مشکلات جنسی به ندرت سلامت جسمی را به خطر می اندازند اما می تواند عوارض جانبیِ روانیِ سنگینی مانند افسردگی و اضطراب را به همراه داشته باشند.
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [4,83 | آراء: 6]Loading…
تقویت قوای جنسی

مشکلات قوای جنسی

اختلال در عملکرد جنسی، یک مشکل شایع است که بیش از نیمی از زوج ها در دوره ای از زمان به آن دچار می شوند. اگرچه مشکلات جنسی به ندرت سلامت جسمی را به خطر می اندازند اما می تواند عوارض جانبیِ روانیِ سنگینی مانند افسردگی و اضطراب را به همراه داشته باشند. بسیاری از مشکلات جنسی مردان در واقع به علت یک بیماری و یا مشکل جدیتر به وجود می آیند و باید توسط پزشک، مورد ارزیابی قرار گیرند.

عمده اختلالات و مشکلات جنسی مردان عبارتند از:

  1. اختلالات نعوظ
  2. کاهش میل جنسی
  3. انزال زودرس
  4. درد در هنگام انزال
  5. کاهش سرزندگی و نشاط جنسی
  6. درد در آلت تناسلی در حین رابطه جنسی
  7. التهاب و تورم بیضه ها
  8. عدم انزال یا انزال دیر رس
  9. عدم ایجاد حالت نعوظ به طور ناگهانی
  10. عدم خروج مایع منی در هنگام انزال
تقویت قوای جنسی - عسل فروردین
پیشنهاد مطالعه:

درمان ناباروری

تاثیر ژل رویال بر قوای جنسی

اثر ژله رویال بر تقویت قُوای جنسی در سال 1935 و پس از کشف هورمون گنادوتروپین (Gonadotropin) مشخص شد. این هورمون تقویت کننده غدد جنسی است و تاثیر شگرفی بر قوای جنسی دارد. هورمون Gonadotropin علاوه بر تقویت بنیه ی بدنی فرد مصرف کننده، باعث افزایش طول عمر وی می شود اما مهمترین خاصیت آن تقویت قوای جنسی و بر طرف کردن ضعف و ناتوانی جنسی است.

ژل رویال را می توان یک ماده بارورکننده و همچنین موثر در تقویت قُوای جنسی دانست. شاید تخصصی ترین خاصیت شناخته شده و کاربردی ترین ویژگی این ماده همین تقویت قوای جنسی و افزایش باروری است. اگرچه برخی ژل رویال را ماده ای برای زنان می دانند اما تحقیقات نشان می دهد که استفاده از ژل رویال برای مردان نیز نه تنها باعث برطرف شدن مشکلات جنسی به ویژه زودانزالی می شود، بلکه در باروری و بالابردن کیفیت اسپرم مردان نیز تاثیرگذار است. ناگفته نماند که ترکیب ژل رویال با جینسینگ به صورت کپسول می تواند تاثیرات بیشتری برای مردان بروز دهد.

تقویت قوای جنسی

بره موم و تقویت قوای جنسی

یکی از مهمترین و پرکاربردترین مواد برای تقویت قُوای جنسی، بره موم است. بره موم بر تقویت قوای جنسی تاثیر بسیاری دارد. بره موم ماده ای شگفت انگیز است که می تواند تمامی مشکلات جنسی مردانه و زنانه را تحت تاثیر قرار دهد. این ماده که طبعی گرم دارد، مستقیما سراغ قُوای جنسی می رود و میل جنسی را در زن و مرد افزایش می دهد. همچنین بره موم مشکلات و عفونت هایی که ممکن است به کاهش قوای جنسی منجر شده باشند را درمان می کند و از این طریق نیز می تواند تاثیرات شگرفی در بالابردن سطح نیروی جنسی داشته باشد.

بره موم به صورت مکانیزه عصاره گیری می شود و پس از عصاره گیری به کپسول بره موم و یا عسل بره موم تبدیل می گردد. 

این ماده حیات بخش اگر به صورت منظم و مداوم مصرف شود هم در تقویت قُوای جنسی موثر است و هم در راستای این کار، سردمزاجی و ارگاسم دیرهنگام در زنان و مشکلات نعوظ و زودانزالی در مردان را درمان می کند.

بره موم سرشار از انواع ویتامین ها است و همین موضوع توانسته کمک بسیار زیادی به تقویت قُوای جنسی کند. شما با مصرف بره موم انواع ویتامین ها را به سمت بدن خود روانه می کنید. کمبود ویتامین بدن با استفاده از بره موم بر طرف شده و همین موضوع می تواند کمک سرشاری به افزایش قوت جنسی کند.

همچنین بره موم سرشار از مواد معدنی است. مواد معدنی مورد نیاز بدن توسط بره موم برطرف شده و شادابی جنسی به فرد بر می گردد. این مواد معدنی البته جز تقویت قوای جنسی برای بیماری ها و مشکلات دیگر نیز مفید هستند.

اما آنچه که در مورد بره موم باید گفت، خاصیت ضدعفونی کنندگی این ماده است. شما با یک ماده خاص و با کیفیت مواجه هستید که می تواند تمامی بدن شما را ضدعفونی کند. این ضد عفونی شامل مجاری ادارای و همچنین الت جنسی نیز می شود. یک پاکسازی کلی با استفاده از بره موم در بدن ایجاد می شود و همین موضوع کیفیت فعالیت های جنسی را افزایش خواهد داد.

تقویت قوای جنسی - عسل فروردین
تقویت قوای جنسی

تقویت قوای جنسی با عسل

عسل کنار اولین و بهترین پیشنهاد برای تقویت قوای جنسی یا قوه باه در بین عسل ها هست. تاثیر درخت کنار و میوه آن در تقویت قوای جنسی طی سالها در طب سنتی به صورت تجربی اثبات شده است. امروزه بعد از انجام درمان های بالینی و عسل درمانی با عسل ویژه کنار نتایج بسیار موثری در مداوای بیماری های جنسی و ناباروری حاصل شده است.

محمد رسول
نویسنده

محمد رسول رسولی منش

  • 118 نوشته ها
  • 681 دیدگاه ها

یک پاسخ

  1. بهترین عسلی که میشه با ژل رویال برای تقویت قوای جنسی استفاده کرد چیه ؟ ممنون میشم زودتر جوا ب بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.