خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

ژل رویال و بارداری، شیردهی و قاعدگی و 12 سوال کلیدی

چکیده :
ژل رویال باعث افزایش اسپرم در آقایان می شود؟ آیا ژل رویال برای بارداری زنان موثر است؟ ژل رویال برای ناباروری و عدم تعادل هورمونی مفید است؟ ژل رویال و بارداری و تمام نکات مهم.
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [4,86 | آراء: 71]Loading…

ژل رویال و بارداری

ژل رویال و بارداری از جمله مطالبی است که بسیار مورد بحث قرار دارد و برای اکثر افراد جای سوال است که آیا واقعا ژل رویال می تواند برای بارداری مفید و موثر واقع شود یا خیر؟ اگر بخواهم با شما رو راست باشم باید بگویم که مستندات محکمی به طور مستقیم وجود ندارد که بخواهد این ادعا را ثابت کند، اما همه ما می دانیم که بانوان برای باردار شدن نیاز به مواد مغذی بسیار زیادی دارند که ژل رویال که با عنوان غذای ملکه هم از آن یاد می شود سرشار از تمام این مواد مغذی به مقدار بسیار زیاد می باشد و همین دلیل شرایط و احتمال بارداری با ژل رویال را در بانوان افزایش می دهد.

غذای ملکه حاوی ترکیبات هورمونی زنانه است که حکم یک مکمل دارویی و بدون عوارض را برای آن ها دارد، همچنین مانند یک فیتواستروژن عمل می کند که موجب حمایت از عضلات رحم و پوشش داخلی آن ها می شود. علاوه بر این عوامل خواص آنتی بیوتیکی ژل رویال از عفونت های زنانه در دوران قبل و حین بارداری جلوگیری می کند. 

آیا ژل رویال برای بارداری مفید است؟

آیا ژل رویال می‌تواند در درمان ناباروری مردان مؤثر باشد؟

50 درصد مشکلات ناباروری به مردان برمی گردد که شکل غیر عادی اسپرم، کاهش تولید و تحرک از جمله این مشکلات هستند که به طور مستقیم بر پارامترهای باروری تأثیر می‌گذارند. ژل رویال، با ترکیباتی مانند مواد معدنی، کربوهیدرات، ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و آنزیم‌ها، به کیفیت و مشکلات اسپرم کمک می‌کند.

این ماده طبیعی نه تنها به کیفیت و درمان مشکلات اسپرم کمک می کند بلکه تعادل هورمونی را نیز ارتقاء می‌ بخشد و سیستم ایمنی بدن و میل جنسی مردان را افزایش می دهد. بنابراین مصرف منظم و متعادل این محصول ممکن است تأثیر مثبتی در درمان مشکلات ناباروری مردان داشته باشد.

ژل رویال های ارگانیک و موثر برای افزایش بارداری

ژل رویال ارگانیک آلمانی(naturherz)

۹۶۰,۰۰۰ تومان

ژل رویال سوپر 7 ستاره

۴۹۵,۰۰۰ تومان

ژل رویال ممتاز 5 ستاره

۴۶۵,۰۰۰ تومان

ژل رویال برای درمان ناباروری (ژل رویال و ناباروری)

ژل رویال برای ناباروری نیز مفید است همچنین برای بارداری زنبورهای عسل مخصوصاً ملکه زنبور عسل ضروری است اما در پستانداران نیز اثر تقویت کننده باروری دارد. آزمایش‌های بالینی روی جوندگان نظیر موش مکانیسم‌های اثر ژل رویال برای بارداری، از جمله اثرات آنتی‌اکسیدانی، هورمون‌های جنسی و اثرات ضدالتهابی را ثابت کرده اند.

در حیوانات مزرعه (مرغ، خرگوش، گاومیش و گوسفند) نیز، استفاده از ژل رویال برای درمان ناباروری، بهبود میزان بارداری و تولید مثل کمک می کند و میزان موفقیت روش های لقاح آزمایشگاهی را افزایش می دهد. به این دلایل معتقدیم که ژل رویال برای درمان ناباروری در پستانداران موثر است.

ژل رویال و بارداری، شیردهی و قاعدگی و 12 سوال کلیدی

پاسخ به پرسش های شما در مورد ژل رویال و بارداری

ژل رویال باعث افزایش تعداد اسپرم، بلوغ، تحرک و سطح تستوسترون پلاسما می شود. علاوه بر این، باعث کاهش درصد آسیب DNA می شود که می تواند به دلیل این واقعیت باشد که رویال ژلی عمدتاً شامل پروتئین ها، قندها، لیپیدها، ویتامین ها و اسیدهای آمینه آزاد است. 

ژل رویال، یک نیروگاه تغذیه ای و هدیه ای برای باروری است. این ماده دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است که از آسیب دیدن سلول های دستگاه تناسلی جلوگیری می کند. فیتواستروژن های موجود در رویال ژل باعث تقویت ملایم باروری می شود. مقالات، تاثیرات ژل رویال روی قوای جنسی و افزایش قدرت باروری در آقایان را بیشتر تایید می کنند نسبت به زنان.

مطالعه‌ای که در سال 2007 روی ژل رویال و بارداری در ژاپن انجام شد نشان داد، ژل رویال شبیه فیتواستروژن است و حاوی خواصی است که می‌تواند از سلامت عضلات رحم و پوشش داخلی رحم حمایت کند. در ضمن رویال ژلی برای عفونت های رحمی هم موثر و کارآمد است.

اول از همه، این ماده بسیار خاص که توسط زنبورهای پرستار ترشح می شود، به عنوان یک مقوی طبیعی استثنایی، یک ترمیم کننده قادر به تقویت کودکان، بزرگسالان، افراد مسن و مورد استقبال زنان باردار و شیرده نیز می باشد. ولی بهتر است مصرف ژل رویال در دوران شیردهی با مشورت پزشک صورت گیرد.

در نظر داشته باشید که رویال ژل ماهیت اسیدی دارد، پس با توجه به مزاج و رژیم غذایی خودتون مصرف ژل رویال در شیردهی انتخاب کنید.

ژل رویال های ارگانیک و موثر برای افزایش بارداری

بهترین زمان مصرف ژل رویال برای بارداری-مصرف ژل رویال برای بارداری-مصرف ژل رویال در بارداری-عسل فروردین
ژل رویال و بارداری

اولین نکته در مصرف ژل رویال در دوران بارداری این است که مشخص نیست، آیا ژل رویال به جنین آسیب می رساند یا خیر. اگر باردار هستید از این محصول بدون توصیه پزشکی استفاده نکنید. مشخص نیست که آیا ژل رویال وارد شیر مادر می شود یا می تواند به نوزاد شیرخوار آسیب برساند. اگر به نوزادی شیر می دهید از این محصول بدون توصیه پزشکی استفاده نکنید.

دومین نکته در ژل رویال برای بارداری، اگر پزشک به شما اجازه ی مصرف داد بهتر است روزانه حداکثر بین یک تا سه گرم ژل رویال خالص استفاده کنید.

سومین نکته در ژل رویال و بارداری، در صورت اجازه پزشک، بدانید که رویال ژلی بعنوان یک مکمل غذایی کامل در جبران کمبود ها یا فقر ریز مغزی ها و درشت مغزی ها در بدن مادر در دوران بارداری بسیار موثر عمل می کند و از عوارض بعد از بارداری نظیر پوکی استخوان تا حد بسیار زیادی جلوگیری خواهد کرد.

کودکان: ژل رویال در صورت مصرف خوراکی تا 6 ماهگی در کودکان 5 تا 16 ساله احتمالاً بی خطر است. آسم یا آلرژی: اگر آسم یا آلرژی به محصولات زنبور عسل دارید از ژل رویال استفاده نکنید، می تواند باعث برخی واکنش های جدی، حتی مرگ شود.

سندرم پیش از قاعدگی (PMS)

مصرف روزانه 3 تا 6 گرم ژل رویال خالص حتی در مدت زمان یک هفته باعث کاهش 50 درصدی علائم PMS یا دوران قاعدگی شده است. مصرف ژل رویال در دوران پریودی (قاعدگی) برای دوره های کامل 40 روزه تا 60 روزه در طول سال به هورمون های زنانه تعادل بخشیده و میزان خونریزی در دوران قاعدگی را تنظیم کرده و از التهابات و دردهای این دوره می کاهد.

مصرف مکمل رویال ژل به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب به ویژه 10-هیدروکسی2-دسنوئیک اسید (10HDA) در این فرآیند بسیار مفید گزارش شده است. این ترکیب سنتز استروژن ها را افزایش می دهد و سطوح سرمی FSH و LH را پایین نگه می دارد.

استروژن یا استروژن دسته ای از هورمون های جنسی است که مسئول توسعه و تنظیم سیستم تناسلی زنانه و ویژگی های جنسی ثانویه است. سه هورمون درون زا استروژن در بدن وجود دارد که فعالیت هورمونی استروژنی دارند.

پیشنهاد مطالعه:

تحقیقات درباره ژل رویال و بارداری نشان میدهد، رویال ژلی برای عدم تعادل هورمونی در زنان موثر است. مصرف مداوم و مرتب آن به تنظیم غدد درون ریز بدن کمک می کند. مصرف ژل رویال سطح هورمون زنانه استروژن را افزایش می دهد و باعث شادابی و انرژی بهتر در زنان می شود.

علاوه بر این، ژل رویال حاوی مواد معدنی مختلف، بیشتر ویتامین های گروه B و همچنین مقداری ویتامین A، C، D و E است. بر اساس تحقیقات موجود، ژل رویال در کاهش علائم PMS، کاهش علائم یائسگی و تقویت سیستم ایمنی موثر است.

مصرف ژل رویال در شیردهی-مصرف ژل رویال در دوران بارداری-مصرف ژل رویال در دوران شیردهی-عسل فروردین

ژل رویال یک ماده محبوب در کرم های پوستی است و تحقیقات از استفاده از آن به عنوان تقویت کننده کلاژن حمایت می کند. رویال ژل با افزایش تولید کلاژن در پوست، به محافظت از پوست در برابر اثرات اشعه ماوراء بنفش نیز کمک می کند.

ژل رویال باعث افزایش تعداد اسپرم، بلوغ، تحرک و سطح تستوسترون پلاسما می شود.

ژل رویال و بارداری، شیردهی و قاعدگی و 12 سوال کلیدی

12. چگونه می توانم در سریع ترین روش ممکن باروری خود را افزایش دهم؟

11 توصیه یا روش طبیعی برای افزایش باروری در سریع ترین زمان ممکن:

  1. غذاهای غنی از آنتی اکسیدان بخورید. آنتی اکسیدان هایی مانند فولات و روی ممکن است باروری را برای مردان و زنان بهبود بخشد.
  2. بزرگترین وعده ی غذایی را در حجم صبحانه قرار دهید و حداکثر قبل از 9 صبح میل کنید
  3. از چربی های ترانس اجتناب کنید.
  4. اگر سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) دارید مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید.
  5. کربوهیدرات های تصفیه شده کمتری مصرف کنید.
  6. فیبر بیشتری بخورید.بهترین منابع فیبر سبزیجات هستند
  7. منابع پروتئین را عوض کنید. مثلاً بجای گوشت و مرغ از منابع پروتیینی گیاهی مثل نخود فرنگی استفاده کنید
  8. لبنیات پرچرب را انتخاب کنید.
  9. یک مولتی ویتامین طبیعی یا پزشکی به رژیم غذایی مثل گرده گل یا ژل رویال زنبور عسل اضافه کنید. اگر مولتی ویتامین مصرف می کنید، ممکن است کمتر دچار ناباروری تخمک گذاری شوید.
  10. ورزش کنید یا فعالیت روزانه را افزایش دهید. ورزش فواید زیادی برای سلامتی شما دارد، از جمله افزایش باروری. افزایش فعالیت بدنی متوسط اثرات مثبتی بر باروری زنان و مردان به ویژه افراد چاق دارد.
  11. زمانی را برای استراحت و ریلکس کردن در طول روز اختصاص دهید.

اگر در حال تلاش برای باردار شدن هستید، احتمالاً استرس رو هم در منوی روزانه تون دارید. با افزایش سطح استرس، شانس بارداری کاهش می یابد.

مصرف ژل رویال در پریودی-مصرف ژل رویال در دوران پریودی-مصرف ژل رویال در زمان بارداری-ژل رویال برای درمان نازایی-عسل فروردین

مطالعات انسانی روی ژل رویال برای درمان نازایی ثابت کرد که رویال ژلی تأثیر مفیدی بر تعداد و تحرک اسپرم دارد و توانایی لقاح گامت های نر را بهبود می بخشد.

با این حال، هیچ داده بالینی قابل اعتمادی از اثر بهبودی ژل رویال برای درمان نازایی زنان پشتیبانی نمی کند، اگرچه به طور گسترده در فرآیندهای کمک باروری در زنان استفاده می شود.

فراتر از رویال ژل، شیر لارو نر زنبور عسل یا مخلوط چرخ کرده لاروهای چند روزه زنبورهای نر تأثیر امیدوار کننده‌ای بر باروری در هر دو جنس در موش‌ها دارد، اما شواهد بالینی هنوز وجود ندارد.

مطالعات بالینی بیشتری در مورد ژل رویال برای درمان نازایی، برای کشف قدرت واقعی این محصولات زنبورستانی در افزایش باروری انسان مورد نیاز است.

یک مقاله علمی درباره ژل رویال و بارداری (LOUISE, 2005→) بیان کرد که Royal Jelly (RJ) با تأثیرات مثبت بر باروری انسان مرتبط است، زیرا به ترتیب بر پوکی استخوان، علائم پیش از یائسگی و بهبود تعادل هورمونی و باروری با افزایش کیفیت اسپرم و تخمک در مردان و زنان مؤثر است.

برای ما انسان‌ها، ادعاهای شگفت‌انگیز سلامتی که در مورد رویال ژلی مطرح می‌شود بسیار کوتاه است، اما احتمال بسیار کمی وجود دارد که بتواند به باروری کمک کند. هیچ مطالعه بالینی و دراز مدتی برای ژل رویال و بارداری انجام نشده که نشان دهد ژل رویال به بهبود نتایج بارداری در IVF (لقاح مصنوعی) کمک می کند.

بهترین زمان مصرف ژل رویال برای بارداری همانند مصارف دیگر و عمومی همان صبح ها بصورت ناشتا و زیر زبانی است و میتوانید بعد از آن مقداری عسل طبیعی ( عسل کنار برای آقایان و عسل رازیانه برای خانم ها ) بصورت مکیدن یا لیس زدن استفاده کنید.

اما گزارشات تجربی در مورد ژل رویال و ناباروری و بارداری از مصرف کنندگان زیادی داریم که ادعا می کنند موفق به نتیجه گیری در کمک ژل رویال برای درمان ناباروری شده اند و نتیجه اصلی و درمانگر اصلی را مصرف مقادیر مشخص ژل رویال برای دوره های 40 تا 60 روزه می دانند.

پیشنهاد ویژه مجموعه فروردین برای شما

محمد رسول
نویسنده

محمد رسول رسولی منش

  • 118 نوشته ها
  • 716 دیدگاه ها

11 پاسخ

  1. سلام،ممنون از توضیحات دقیقتون،و اینکه فرمودین برای بچه دار شدن خیلی تاثیر داره خواست بپرسم زمان استفاد اش کیه،مثلا من کی استفاده کنم که با پریودم تداخل نداشته باشه،حتما باید بعد پریودم مصرف کنم تا نتیجه بگیرم؟

    1. درود بر شما
      مصرف ژل رویال بصورت خوراکی می تونه به شما برای افزایش شانس بارداری کمک کنه و مشکلات یا چالش هایی که مانع این موضوع هست رو با توجه به رعایت میزان و دوره مصرف همراه با مشورت پزشک حل کنه
      در عین حال توضیحات کامل رو در مقاله بالا براتون قرار دادیم و اگر سوالی بود ممنون میشم بصورت دقیق تری بفرمایید تا پاسخگو باشیم

    1. درود بر شما
      خوردن ژل رویال با توجه به کامل بودن و داشتن المان هایی که بسیار نادر و خاص هستند مثل خیلی دیگه از توصیه هایی که برای زیبایی کودک و پوست خوب و … در دوران بارداری توصیه میشه مثل خوردن میوه بِه یا سیب یا گلابی ، ژل رویال هم بسیار در رشد و اندام و زیبایی کودک می تونه موثر باشه

  2. سپاس از اطلاعاتی که دادین بفرمائید ژل رویال رو چه مقدار استفاده کنیم که بهترین نتیجه رو بگیریم منظورم حداکثری که میشه و اجازه داریم استفاده کنیم و اینکه بیشتر از اون نیازی نیست و اسراف میشه
    یه دنیا ممنونم

    1. درود بر شما
      بری مصارف عمومی و ارتقا سطح سلامت و کیفیت زندگی میزان مصرف 2 تا 5 گرم بسته به بودجه و قدرت هزینه شما کافیه یعنی حداقل 2 گرم و حداکثر 5 گرم و بهتره در دوره های 40 روزه انجام بشه ولی اگر نتونستید میتونید دوره ی 20 روزه هم انتخاب کنید. در سال هم اگر 4 بار این دوره رو انجام بدید در آینده از خودتون بخاطر مصرف ژل رویال و تاثیرات مثبتش که از ناخن پا تا موی سر شما موثره ، از خودتون تشکر خواهید کرد
      ارادت

  3. سلام ببخشید شما گفتید در دوران بارداری برای مصرف رویال ژل با پزشک مشورت کنیم ولی من میدونم اکثر پزشکان بدون اطلاعات و برای راحتی خودشون خیلی راحت میگن استفاده نکنید و یا اینکه اطلاع درست و دقیقی از این ژل ندارن چی بهشون بگیم که اگر میگن نه واقعا نه باشه و با دلیل محکم برای سلامتی مادر و فرزندش چون من خودم خیلی دوست دارم استفاده کنم چون میدونم چه خاصیتهایی داره
    ممنونم میشم جواب بدید

    1. سلام و احترام
      کاملا درسته مواردی داشتیم که افراد بعد از اصرار و پیگیری بلاخره پزشکی که ابتدا کلا ممنوع کرده مصرف ژل رویال رو برا یشخص بعدا اجازه مصرف داده و توضیح هم داده که اطلاع دقیقی نداشته و خواسته از اتفاقات بد احتمالی جلوگیری کنه
      بهترین راه آگاهی دادن و ارسال دو تا 3 مقاله از وبسایت برای پزشک مورد نظرتون هستش که مطالعه کنند و ماهیت کلی ژل رویال و خواص و عوارض اون رو بدونن و بهترین توصیه به شما داشته باشند

  4. درود
    ژل رویال برای پسر دار شدن هم مفیده و اگر هست باید چطوری مصرف کنیم ؟

    1. درود بر شما
      هیج منبع علمی یا کار تجربی رو بنده در این زمینه ندیدم که بشه بهش استناد کرد در مصرف ژل رویال برای پسر دار شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.