خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

ژل رویال و دیابت

چکیده :
آیا با ژل رویال می توان دیابت را کنترل و درمان کرد؟ مصرف مرتب و روزانه ژل رویال می تواند در بهبود وضعیت گلیسمی، پروفایل لیپیدی و استرس اکسیداتیو در دیابت شیرین کمک کند.
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [4,90 | آراء: 10]Loading…
ژل رویال و دیابت

درمان دیابت با ژل رریال

ژل رویال مقاومت به انسولین را بهبود می بخشد، بدین شکل که در زنان یائسه برای حفظ سلامت و جوانی، هورمون استروژنی استرادیول (E2) که بسیار مهمتر از تستوسترون است و می تواند مقاوت انسولین در بدن خانم ها رو نیز کاهش دهد.

مصرف ژل رویال بصورت روزانه و در بلند مدت باعث حفظ و افزایش ترشح هورمون استرادیول (E2) در زنان می شود. هنگام خرید ژل رویال از فروشگاه عسل از تازه و باکیفیت بودن ژل رویال مطمئن شوید تا از نهایت تاثیر خواص ژل رویال بهره ببرید.

یک مقاله ی مروری که در سال 2019 با موضوع تاثیرات ژل رویال روی این بیماری نوشته شده و بیش از 522 مقاله ی معتبر و چاپ شده علمی را بررسی و مقایسه می کند به ما می گوید که دیابت ملیتوس یا شیرین یک خطر اصلی برای سلامت انسان در عصر حاضر است. شیوع جهانی این بیماری به طور چشمگیری در حال افزایش است.

ژل رویال و دیابت

در سال 2015، شیوع دیابت شیرین 415 میلیون نفر در جهان را درگیر کرد و تخمین زده می شود که این بیماری 439 و 642 میلیون نفر را به ترتیب در سال های 2030 و 2040 تحت تاثیر قرار دهد.

امروزه ترکیبات و مکمل های آنتی اکسیدانی به طور گسترده ای مورد توجه قرار گرفته اند. تنها بخاطر نقش مهم آنها در کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب که ممکن است به جلوگیری از شروع این بیماری یا کاهش عوارض آن در افراد مبتلا به این بیماری کمک کند.

خواص ژل رویال برای دیابت

ژل رویال، رویال ژل یا رویال ژلی (Royal Jelly) به عنوان یک ماده بسیار مغذی شناخته می شود که حاوی درشت مغذی ها، ریز مغذی ها و آنتی اکسیدان ها است و به ویژه منبع پلی فنول هایی با بافت چسبناک و کرمی که توسط غدد فک پایین زنبورهای عسل کارگر تولید می شود و غذای اصلی ملکه زنبور عسل است.

پیشنهاد مطالعه:
ژل رویال و دیابت

ژل رویال و کنترل قند خون در دیابت قندی

اولین و مهمترین هدف در پیشگیری، کنترل و درمان این بیماری، بهبود وضعیت قند خون و حفظ آن در محدوده نرمال است. ترکیبات آنتی اکسیدانی می تواند با بهبود هیپرگلیسمی مزمن از عوارض ماکرو عروقی و میکروواسکولار دیابِت ملیتوس جلوگیری کند.

مصرف مرتب و روزانه ژل رویال اصل می تواند به بهبود وضعیت گلیسمی، پروفایل لیپیدی و استرس اکسیداتیو در دیابت شیرین کمک کند. با این حال، بررسی مکانیسم های زیربنایی مستلزم مطالعات بیشتر است.

توجه به کیفیت سنجی ژل رویال اصل و باکیفیت در هنگام خرید ژل رویال از فروشگاه عسل اهمیت بالایی در تاثیر خواص ژل رویال دارد.

ژل رویال و دیابت

مقدار مصرف ژل رویال برای درمان دیابت

گفتنی است میزان میانگین 3000 میلی گرم ژل رویال (شاه انگبین) مصرف روزانه دوز مصرفی است که محققان برای کمک به بهبود این بیماری بخصوص دیابِت شیرین توصیه می کنند. تازه و باکیفیت بودن ژل رویال اصل موقع خرید ژل رویال برای موثر بودن خواص ژل رویال بسیار مهم می باشد و باید به آن توجه کرد و یا این محصول را از فروشگاه های مطمئن خریداری کنید.

ژل رویال و دیابت

پرسش و پاسخ

ژل رویال مقاومت به انسولین را بهبود می بخشد و مصرف ژل رویال بصورت روزانه و در بلند مدت باعث حفظ و افزایش ترشح هورمون استرادیول (E2) در زنان می شود.

هم چنین مصرف مرتب و روزانه رویال ژلی می تواند به بهبود وضعیت گلیسمی، پروفایل لیپیدی و استرس اکسیداتیو در دیابت شیرین کمک کند.

گفتنی است میزان میانگین 3000 میلی گرم ژل رویال (شاه انگبین) مصرف روزانه دوز مصرفی است که محققان برای کمک به بهبود این بیماری بخصوص دیابت شیرین توصیه می کنند.

محمد رسول
نویسنده

محمد رسول رسولی منش

  • 116 نوشته ها
  • 639 دیدگاه ها

2 پاسخ

  1. میزان قند یا ساکارز ژل رویال چقدره اگر دقیق بفرمایید ممنون میشم

    1. درود
      کلا ژل رویال میزان قند کل پایینی داره و برای دیابتی ها هم بسیار مناسبه ولی میزان ساکارز بصورت میانگین میتونیم بگیم 2 هستش ولی غالب ژل رویال ها زیر یک هستن و میزان حداکثری مشاهده ی ما هم 3.5 هستش که باز هم بسیار عالی و قابل قبوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *