خرید حرفه ای

عسل زرشک سفیر

خرید هدفمند

خرید ژل رویال و پاسخ به 11 پرسش مهم شما

چکیده :
ژل رویال اصل از کجا بخرم؟ برای خرید ژل رویال به چه نکاتی باید توجه کنم؟ تعیین اصالت ژل رویال چگونه انجام می شود؟ تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی چگونه است؟ طریقه مصرف ژل رویال چگونه است؟ قیمت ژل رویال اصل و با کیفیت چقدر است؟
امتیاز شما: 1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره [4,92 | آراء: 65]Loading…
خرید ژل رویال و پاسخ به 11 پرسش مهم شما

خرید ژل رویال و پاسخ به سوالاتی که برای شما پیش آمده

در این مطلب بصورت کامل به این سوالات پاسخ داده ایم.

خرید ژل رویال و پاسخ به 11 پرسش مهم شما

ژل رویال اصل از کجا بخرم ؟

اولین نکته در خرید ژل رویال اصل ارتباط با مجموعه های زنبورداری و متعهد است. دومین نکته شناخت و اطلاعات اولیه زنبوردار یا مجموعه ی مربوط در مورد گرید بندی ژل رویال است که از رده ++A تا رده ی C رتبه بندی می شود.

سومین نکته در خرید ژل رویال منطقه تولید ژل رویال و روش تولید ژل رویال است که در کیفیت نهایی بسیار تاثیر گذار است و باید از تولید کننده یا فروشنده ژل رویال ایرانی سوال کنید. چهارمین نکته هم بواسطه ی ورود قاچاق ژل رویال های بی کیفیت و چینی به بازار از تامین کننده بخواهید که به شما ژل رویال اصل ایرانی و با کیفیت دارویی و درمانی ارایه کند. (ژل رویال با میزان ماده موثره ی بالای 1.6 درمانی محسوب می شود و بالاترین میزان هم طبق مقالات و کارهای آزمایشگاهی 3.5 است)

بهترین و دقیق ترین روش، ارسال بخش کوچکی از ژل رویال به آزمایشگاه و انجام آنالیز 10HDA است. این ماده، 10HDA یک لیپید بسیار مهم در ژل رویال ایرانی و اصل است که بعنوان مهم ترین شاخص کیفیت سنجی ژل رویال شناخته می شود.

نکته بعدی آنالیز حسی ژل رویال هنگام خرید ژل رویال است. باید بدانید که ژل رویال دارای طعم اسیدی و کمی تند است و دهان را گس می کند و رنگ لیمویی روشن دارد و تیره بودن رنگ ژل رویال می تواند نشانه ی مانده بودن یا شرایط بد نگهداری باشد.

خرید ژل رویال و پاسخ به 11 پرسش مهم شما

نحوه تشخیص ژل رویال اصل

بهترین و دقیق ترین روش، ارسال بخش کوچکی از ژل رویال به آزمایشگاه و انجام آنالیز 10HDA است. این ماده 10HDA یک لیپید بسیار مهم در ژل رویال اصل و ایرانی است که بعنوان مهم ترین شاخص کیفیت سنجی ژل رویال شناخته می شود.

فاکتور دوم و بسیار مهم در خرید ژل رویال، فاکتور فیروزین است که شاخص تازگی ژل رویال ایرانی است و نشان دهنده ی تازگی و شرایط مناسب نگهداری ژل رویال اصل است. سومین فاکتور کیفیت سنجی و اصالت ژل رویال شاخص پروتئین یا بصورت دقیق تر فاکتور MRJP است. میزان پروتئین ها در خرید ژل رویال اصل همانند میزان ماده موثره ژل رویال بسیار مهم است.

آزمایشگاه های تخصص محصولات زنبورعسل بهترین گزینه برای انجام آزمون ژل رویال اصل است. مجموعه ی عسل فروردین با قرارداد با آزمایشگاه های تخصصی و از طرفی انجام تخصصی آنالیز حسی و فیزیکو شیمیایی ژل رویال می تواند اصالت و کیفیت ژل رویال را در هنگام خرید ژل رویال برای شما انجام دهد.

مهم ترین فاکتورهای آزمایشگاهی هنگام خرید ژل رویال اصل ایرانی به ترتیب 10HDA، فیوروزین، MRJP4 و رطوبت ژل رویال است. گفتنی است آنالیز حسی ژل رویال توسط متخصص خبره ی این حوزه بخش بسیار مهمی از تعیین اصالت ژل رویال است.

اولین و مهمترین نکته در خرید ژل رویال ارتباط با مجموعه های تولیدی متعهد و زنبوردار است.

دومین نکته دارا بودن آنالیز یا برگه آزمایشگاه ژل رویال و بعد تعیین اصالت برگه آزمایشگاه با خود آزمایشگاه است که بسیار کار ساده ایست و از طریق کد روی برگه و چک با مسئول آزمایشگاه قابل انجام است.

سومین نکته هنگام خرید ژل رویال، آنالیز حسی ژل رویال توسط فرد خبره و متخصص این حوزه می باشد.

پاسخ به 11 پرسش مهم شما در مورد خرید ژل رویال

در تحلیل برگه آزمون یا آزمایشگاه ژل رویال ایرانی میزان قابل قبول 10HDA میتواند در بازه ی 1.6 تا 3.5 باشد و هر چقدر که میزان مورد نظر شما به 3.5 نزدیک باشد شما ژل رویال با کیفیت تری دارا هستید. میزان ماده فیوروزین هر چقدر در ژل رویال کمتر باشد نشان از تازگی و شرایط مناسب نگهداری و انبارداری ژل رویال ایرانی را نشان می دهد. حداکثر میزان قابل قبول طبق مقالات میزان 8 و میزان ایده آل 4 تا 6 می باشد.

رطوبت ژل رویال هر چقدر کمتر باشد این بدان معنی است که شما ژل رویال با میزان ماده ی خشک بیشتری در اختیار دارید و میزان رطوبت قابل قبول بین 14 تا 17 است و ژل رویال های با رطوبت بیشتر از 19 قابل اعتنا نیستند و بسیار فساد پذیر هستند که باید هنگام خرید ژل رویال مد نظرتون باشه.

بهترین و موثرترین روش مصرف ژل رویال یا شاه انگبین ایرانی، مصرف ژل رویال بصورت صبح ناشتا یعنی بعنوان اولین چیزی که میل می کنید و بصورت “زیر زبانی” است. مویرگ های زیر زبان بهترین و سریعترین روش برای رساندن مواد بیواکتیو و فعال ژل رویال به بدن است.

در این روش گفته میشود ژل رویال بعد از 7 دقیقه وارد جریان خون می شود. گفتنی است شیره ی معده تا 40 درصد تاثیر ژل رویال را کاهش میدهد. دوره های مصرف ژل رویال برای مقاصد درمانی و دارویی طبق مقالات و کارهای درمانی و بالینی 8 هفته می باشد، ولی دوره 40 روزه هم بسیار موثر و کاراست.

ژل رویال خالص را بهتر است در فریزر و در دمای کافیه منفی 18 درجه نگهداری کنید.گفتنی است ژل رویال در فریزر برای 3 سال و در یخچال با دمای 5 درجه برای 6 ماه و خارج از یخچال و در دمای اتاق برای 6 تا 48 ساعت ماندگاری دارد.

از خرید ژل رویال مخلوط با عسل یا نگهداری ژل با عسل خودداری کنید. هنگام خرید ژل رویال مطمئن شوید که محصول شما همراه با یخچال یونولیتی و همراه با یخ ارسال می شود. اینگونه ارسال به شما این اطمینان را میدهد که از روز ارسال تا دریافت حتی اگر یخ باز شود محصول تا 72 ساعت سالم است و از کیفیت اولیه خود برخوردار است.

پاسخ به 11 پرسش مهم شما در مورد خرید ژل رویال

یکی از گروه های ششگانه ای که در مصرف ژل رویال باید احتیاط کنند کودکان زیر یک و نیم سال هستند.

این منع مصرف پزشکی و از طرف سازمان های بهداشت و غذا و داروهای مختلف در کشورهای مختلف نظیر آمریکا (FDA) بعنوان منع مصرف عمومی مشخص شده است.

ژل رویال با داشتن ماهیت اسیدی و حاوی گرده گل بودن میتواند برای سیستم گوارشی کودکان عوارض جدی ایجاد کند و پایه ی ایجاد حساسیت در آینده برای آنها شود.

خرید ژل رویال اصل غالبا بصورت گرمی انجام می شود. با توجه به زحمت زنبورداری، هزینه های تولید و نگهداری صحیح و سختی و حساسیت ارسال ژل رویال ایرانی و با کیفیت می توان قیمت خرید گرمی 20 هزار تومان را برای مصرف کننده نهایی قیمت مناسب و منصفانه ای دانست.

گفتنی است این قیمت بر اساس سال 1401 است و برای تعیین این مقدار با بیش از 40 تولید کننده و فروشنده ی ژل رویال ارتباط گرفته ایم. قیمت های پایین تر از این مقدار به قدرت تولید فروشنده و رقابتی بودن آن بستگی دارد. ولی قیمت ژل رویال کمتر از گرمی 15 هزار تومن برای مصرف کننده باید جای سوال باشد.

بالاترین قیمت ژل رویال هم از نظر تحلیل مجموعه ی ما گرمی 30 هزار تومن است و قیمت بالاتر از این در صورت دارا بودن بالاترین کیفیت باز هم اجحاف در حق مصرف کننده لایق ایرانی است و به هیچ عنوان مورد تایید نیست. 

امیدوارم در این مطلب به پاسخ سوال “ژل رویال اصل از کجا بخرم ؟” رسیده باشید و اگر نکته ای بود در کامنت ها برامون بنویسید یا با تلفن های ما مستقیما تماس بگیرید

محمد رسول
نویسنده

محمد رسول رسولی منش

  • 118 نوشته ها
  • 710 دیدگاه ها

26 پاسخ

    1. سلام و عرض احترام
      فیوروزین همون عملکرد اچ ام اف در عسل رو داره و شاخص تازگی ژل رویال هستش و هرچی کمتر باشه یعنی ژل رویال تازه تره و یا حرارت یا گرما ندیده یا بصورت استاندارد و سالم نگهداری شده تا بدست مصرف کننده برسه

    1. درود
      میزان ماده موثره یا همون 10HDA که قوی ترین ماده ضد سرطانی شناخته شده است و در هیچ ماده ی غذایی دیگه مشابه نداره و در محیط آزمایشگاهی قابل ساخت و پایدار نیست
      میزان استاندارد برای این ماده در ژل حداقل باید 1.4 باشد و حداکثر 3.5 یعنی هرچی بیشتر باشه شما ژل بهتری دارید

    1. سلام
      خطای آزمایشگاهی در ژل رویال بسیار ناچیزه و دلیل اون کار با دستگاه بسیار دقیقی بنام HPLC هستش. اگر در آزمون ها تفاوت می بینید این بعلت یدست نکردن و هم نزدن کافی و درست ژل رویال ایرانی هستش بدلیل نبود امکانات و دستگاه های تخصصی در این مورد.
      در این مورد میشه توضیحات زیادی رو داد ولی از حوصله ی کامنت خارجه و حتما در موردش یه مطلب کامل خواهم نوشت که توضیحات جامع و کاملی داشته باشه برای دوستان

  1. من چه چطوری می تونم از صداقت و معتمد بودن زنبوردار مطمن باشم که ژل رویال ایرانی داره بهم میده نه خارجی

    1. سلام و عرض احترام
      تفاوت های مشخصی بین ژل رویال ایرانی و خارجی هستش که میشه اونها رو از هم تمایز داد اما متاسفانه توضیحات از این دست بجای کمک به مصرف کننده زمینه پیچیده تر شدن تقلبات رو رقم میزنه اما ژل رویالی که تقدیم شما می کنیم رو تضمین میدیم به هر طریقی که برای شما ملاک هستش به سلامت ، کیفیت و در نهایت ایرانی بودنش برسید و ما تا آخرین مرحله و نکته همراه شماییم

    1. درود
      بهتره که از عسل بره موم استفاده کنید یا عسل طبیعی خالص و البته میتونید در هر دوی این محصول مقداری ژل رویال هم ترکیب کنید که برای درمان و ترمیم بافت زخم و جلوگیری از عفونت یا بیشتر شدنش بسیار موثر و عالی است

  2. ژل رویال ایرانی خوبه یا خارجی؟ اگه ژل خارجی خوبه برای کدوم کشورو بخرم؟

    1. درود بر شما
      توصیه ی ما استفاده و مصرف ژل رویال ایرانی اصل هستش که از نرم کیفی بسیار خوب و قابل قبولی در دنیا برخورداره و از طرفی غالب ژل رویالهای خارجی کیفیت پایین و از لحاظ سلامت مشکل دارند و بیشتر هم چینی یا مالزی و تایلندی هستن

    2. درود
      هر ژل رویالی که از کیفیت و سلامت بالایی برخوردار باشه میتونه محصول ایده آل ما باشه ولی تا زمانیکه ژل رویال خالص ایرانی با گرید بالا داریم چه نیاز به مصرف انواع خارجی هستش ؟!

  3. جناب رسولی عزیز بنده بیش از 10 سال هستش تولید ژل رویال می کنم و چون محصول خودم تموم شد از شما تهیه کردیم و باید بگم خدا قوت تون بده عالی بود ولی از ماه آینده تولید خودمون هم در منطقه شروع میشه و در خدمت هستیم اگر مایل بودید

    1. سلام قربان
      بسیار عالی آروزی موفقیت و برکت روز لفزون برای شما دارم
      برای هماهنگی و همکاری می تونید با شماره زیر ارتباط بگیرید همکارم راهنمایی می کنند شما رو
      09120450355

  4. درود و خسته نباشید
    بفرمایید ژل رویال برای بیمار دیابتی با قند ناشتا ۲۵۰ چقدر توصیه میشه
    ازتون خرید کردم فقط نمیدونم روزانه چقدر باید مصرف کنم
    ممنون

  5. خسته نباشید
    اونطور که متوجه شدم ژل رویال ایرانی با کیفیت تر هستش از ژل خارجی حالا اگر ممکنه و اطلاعی دارید بفرمایید تولیدات کدوم منطقه در ایران با کیفیت تر هستش؟

  6. درود به شما
    واقعا عالی بود و کامل فقط خواستم به اندازه خودم قدردان باشم
    سپاس فراوان

  7. درود و ارادت
    نحوه ی ارسال ژل رویال رو به شهرستان بفرمایید ، ظاهرا باید در یخ باشه

  8. سلام و تشکر بابت این مطلب خوب
    ای کاش در مورد اون ماده موثره ی ژل بیشتر توضیح بدید یخورده گیج شدم برای خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.